Claire
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 4.229
- Lengte
- 1m62
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Was het nodig? Ben ik ook aan het doen ...

Was het nodig? Ben ik ook aan het doen ...
Het is hier 25
En zeker op je rustdag..da's n feestNodig niet echt, maar lekker in de zon liggen is nooit verkeerd haha

Ik zie niemand liggen

Dat denk ik dan

Iemands motor per ongeluk vernield. Moest ie maar niet op onze laad & los terrijn parkeren.
Nee het had mijn dag best wel vermaakt, was niet mijn motor
Jij hebt een eigen topic!Nee het had mijn dag best wel vermaakt, was niet mijn motor
Nee het had mijn dag best wel vermaakt, was niet mijn motor
Iemands motor per ongeluk vernield. Moest ie maar niet op onze laad & los terrijn parkeren.
Geen schadevergoeding van ons
nee het is onze terrijn. staat nog een bord op dat ze niet daar mogen parkeren. we lieten vaker auto's wegslepen
was per ongeluk hoor. ik dacht, ik til van achteren en mijn collega van voren. hield ik die klep vast boven de wiel. klapte hij eraf incl die schroeven. mij niet gezien, niks gehoord. toedoeloedan nog heb je niet het recht om iemand z'n motor te vernielen.
Maar aangezien je ook tot 2x toe terrijn typt, ga ik ervan uit dat strafrecht niet tot jouw beperkte kennis behoort.
Nja dit krijgt hij wel vergoed.was per ongeluk hoor. ik dacht, ik til van achteren en mijn collega van voren. hield ik die klep vast boven de wiel. klapte hij eraf incl die schroeven. mij niet gezien, niks gehoord. toedoeloe
dan nog heb je niet het recht om iemand z'n motor te vernielen.
Maar aangezien je ook tot 2x toe terrijn typt, ga ik ervan uit dat strafrecht niet tot jouw beperkte kennis behoort.