Alexsdc
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 791
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 14%
de wiel van de bus gaat rond en rond..Bleef het daar maar bij...het is blijkbaar ook 'de wiel'![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
de wiel van de bus gaat rond en rond..Bleef het daar maar bij...het is blijkbaar ook 'de wiel'![]()
was per ongeluk hoor. ik dacht, ik van achteren en mijn collega van voren

Wisten jullie al. Als je veel aardappelen eet dat je dan enorm moe word?
Fitforfree praat
Doe maar niet, schattingen op basis van een foto hier kloppen vaak voor geen meter en zijn misleidend.Post een foto,genoeg kennis op dit forum om een zeer redelijke schatting te maken
Haha.Wisten jullie al. Als je veel aardappelen eet dat je dan enorm moe word?
Fitforfree praat
Je gaat er zelfs dt-fouten van maken. Sorry, kon het niet laten. Een dip krijgen na de maaltijd en veel eten is overigens niet vreemd, maar dat heeft weinig met aardappelen te maken. Of mensen moeten weer beginnen te miepen over glycemische index enzo. 
Haha

Ik hoopt dadt jij de touwtyfusdt krijgdt medt hedt verbeterendt van die taalvoutenDoe maar niet, schattingen op basis van een foto hier kloppen vaak voor geen meter en zijn misleidend.
Haha.Je gaat er zelfs dt-fouten van maken. Sorry, kon het niet laten. Een dip krijgen na de maaltijd en veel eten is overigens niet vreemd, maar dat heeft weinig met aardappelen te maken. Of mensen moeten weer beginnen te miepen over glycemische index enzo.
Haha![]()
....en prakken is sws een workout
Dank je wel. Ik houd ook van jou hoor.Ik hoopt dadt jij de touwtyfusdt krijgdt medt hedt verbeterendt van die taalvouten

Agrrrrrrr

Doe maar niet, schattingen op basis van een foto hier kloppen vaak voor geen meter en zijn misleidend.
Tickets voor Rammstein volgend jaar in Goffertpark!![]()