Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #127.864
Wisten jullie al. Als je veel aardappelen eet dat je dan enorm moe word?

Fitforfree praat

• #127.866
Post een foto,genoeg kennis op dit forum om een zeer redelijke schatting te maken
Doe maar niet, schattingen op basis van een foto hier kloppen vaak voor geen meter en zijn misleidend.

Wisten jullie al. Als je veel aardappelen eet dat je dan enorm moe word?

Fitforfree praat
Haha. :roflol: Je gaat er zelfs dt-fouten van maken. Sorry, kon het niet laten. Een dip krijgen na de maaltijd en veel eten is overigens niet vreemd, maar dat heeft weinig met aardappelen te maken. Of mensen moeten weer beginnen te miepen over glycemische index enzo. :P
Haha :roflol:

• #127.867
Doe maar niet, schattingen op basis van een foto hier kloppen vaak voor geen meter en zijn misleidend.

Haha. :roflol: Je gaat er zelfs dt-fouten van maken. Sorry, kon het niet laten. Een dip krijgen na de maaltijd en veel eten is overigens niet vreemd, maar dat heeft weinig met aardappelen te maken. Of mensen moeten weer beginnen te miepen over glycemische index enzo. :P

Haha :roflol:
Ik hoopt dadt jij de touwtyfusdt krijgdt medt hedt verbeterendt van die taalvouten

• #127.870
Net een leuk cateringklusje gehad bij het AMC. Was lache. Eerst 4 uur productie gedraaid en toen 6 uurtjes beetje zitten barbeknoeien enzo.

In het zonnetje. Dit zijn die mooie dagen.

20190704_183726.jpg

• #127.872
Ik zeg doen. Je ziet wel meer buik bij deze he.

• #127.875

ligt er aan door wie ,een vierpunts meting door zo'n basic fit kneus is nog veel slechter ,

en je hebt in Nederland een vrij populaire coach die zijn pupillen met gemak 3,5 % geeft

alleen maar om ze te laten denken dat hij zo'n goede coach is en zijn geld waard is

Laatst bewerkt:
  • #127.880
Ik was een uurtje te laat = pech :mad:

M'n broer thuis en ik op werk beide vanaf 11u in de wachtrij. Hij uiteindelijk om 12:00u er helemaal doorheen en 12:03 tickets kunnen boeken. Gewoon een uur lang in wachtrij en wachten... (meerdere tabbladen kon ook niet, wel mobiel nog erbij aan). Daarna keken we en was ook alles uitverkocht. Dusseldorf hadden we beide op telefoon in de wachtrij, maar die waren volgens mij nog eerder uitverkocht.

Terug
Naar boven