- Waardering
- 9.232
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
- Vetpercentage
- 20%
daarom dek ik alles behalve dakenHoe die daar ook op dat dak staat vlak voordat hij valtdie hele grasmaaier krom
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
daarom dek ik alles behalve dakenHoe die daar ook op dat dak staat vlak voordat hij valtdie hele grasmaaier krom
Interessant weetje:Al die platvissen lijken op downies omdat die bek niet mee is gedraaid tijdens de evolutie.
En wat is daar t praktisch nut van?Interessant weetje:
"Platvissen beginnen hun leven als normaal, rechtop zwemmend visje, maar als volwassen dier verandert dat. Dan verhuizen hun ogen naar één van de zijkanten van de kop terwijl de vis op de andere zijkant gaat liggen."
Zodat ie plat op de bodem in het zand kan liggen met 2 ogen naar boven.
Plat bakken ze beter dan staand

Wat vind je vrouw daar van?
Zodat andere vissen ze uitlachen i.p.v. opeten.
Laat hem toch, natuurlijke selectie.Kerel je bent echt debiel bezig. Van zo veel clomid kan je je zicht permanent beschadigingen.
die zit al een tijdje op het dak

*vindt
Hé, Hé, Hé
Hij zat een beetje in zichzelf te praten de mafkees. Ik dacht dat hij ook gewoon op bed was gegaan. Dronken mensen vaak +1.Zeker dat je niet stiekem schizofreen bent?Anderhalf uur geleden ben ik op bed gegaan ogv. Nog beetje YouTube kijken. Hoor ik ineens iemand praten. Is dat mijn maat die is buiten gaan zitten doordrinken en is nu dronken.Hij zat een beetje in zichzelf te praten de mafkees. Ik dacht dat hij ook gewoon op bed was gegaan. Dronken mensen vaak +1.

Woot!Het zonnetje schijnt en de lucht is blauw. Nog een ochtend werken en dan gaat de afwezigheidsmelder aan.