Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #128.642
Al die platvissen lijken op downies omdat die bek niet mee is gedraaid tijdens de evolutie.
Interessant weetje:

"Platvissen beginnen hun leven als normaal, rechtop zwemmend visje, maar als volwassen dier verandert dat. Dan verhuizen hun ogen naar één van de zijkanten van de kop terwijl de vis op de andere zijkant gaat liggen."

Ben benieuwd hoe die oog migratie er uit ziet.

• #128.643
Interessant weetje:

"Platvissen beginnen hun leven als normaal, rechtop zwemmend visje, maar als volwassen dier verandert dat. Dan verhuizen hun ogen naar één van de zijkanten van de kop terwijl de vis op de andere zijkant gaat liggen."
En wat is daar t praktisch nut van?

• #128.651
Anderhalf uur geleden ben ik op bed gegaan ogv. Nog beetje YouTube kijken. Hoor ik ineens iemand praten. Is dat mijn maat die is buiten gaan zitten doordrinken en is nu dronken. :roflol: Hij zat een beetje in zichzelf te praten de mafkees. Ik dacht dat hij ook gewoon op bed was gegaan. Dronken mensen vaak +1.

• #128.652
Anderhalf uur geleden ben ik op bed gegaan ogv. Nog beetje YouTube kijken. Hoor ik ineens iemand praten. Is dat mijn maat die is buiten gaan zitten doordrinken en is nu dronken. :roflol: Hij zat een beetje in zichzelf te praten de mafkees. Ik dacht dat hij ook gewoon op bed was gegaan. Dronken mensen vaak +1.
Zeker dat je niet stiekem schizofreen bent? :o

• #128.653
Moelijk wennen aan 5:05 opstaan maar op zulke dagen heeft het zijn voordelen.

IMG_20190717_063042_747.jpg

@HillR

Een haasje en fasant met 3 kleintjes alleen die waren shuw.

20190717_060327.jpg

20190717_055836.jpg

20190717_055839.jpg

• #128.654
@basmca , waar zijn deze fotos gemaakt ? ziet eruit als het " groene hart "

• #128.655
Thanks @basmca !!

Ik was vanochtend al om 6u in het bos, maar vanwege de Nijmeegse vierdaagse megadruk dus geen enkel diertje gezien :sad:

• #128.656
Het zonnetje schijnt en de lucht is blauw. Nog een ochtend werken en dan gaat de afwezigheidsmelder aan.

• #128.658
Heerlijke 7,5uur geslapen en het zonnetje schijnt hier ook :D

• Like
Waarderingen: LM
Terug
Naar boven