ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.914
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Een lekkere ouwe Duitse MILF erbij.Lekker samen met je maat fisten wat wil je nog meer
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Een lekkere ouwe Duitse MILF erbij.Lekker samen met je maat fisten wat wil je nog meer
Hoor net dat ik een bonus heb gekregen van een netto maandsalaris.
Na volgende week vertrek ik naar een andere werkgever, wat al sinds februari vaststaat.
![]()
gear !
Broodnodige uitgaven die ik heb uitgesteld.
Dit dus
.Pak vaak 14kg. Zie je ook niet vaak.Sterke man deed 10 reps
50kg dumbbel shoulder press
Zoiets zie je ook niet vaak.![]()

@basmca , waar zijn deze fotos gemaakt ? ziet eruit als het " groene hart "
Niet vandaag maar een paar dagen geleden ontdekt dat Amaretto zeer lekker is![]()
Pure koffie of met een scheutje melk?
Cool.. Moet zeggen dat Amaretto puur ook wel erg lekker is... vreemd is ook dat dit 28 % alcohol is, ik zeer zelden drink maar toch enorme tolerantie heb?; Ik heb zo'n fles van 70 cl eens in een twee tal uur opgedronken... en voelde het wat tintelen in de kop... uurtje later voelde ik me terug klaarhelder. Was eens bij mijn broer op bezoek, BBQ, en dronk voor het eerst Tequila, en ook hij merkte dat ik niet dronken werd. Heel vreemd. Herinner me trouwens dat ik dat al had sinds mijn puberjaren.Ik drink het meestal puur.
Tenzij ik teveel alcohol erin gooi, dan scheut melk erbij.
In restaurants krijg je in NL er altijd suikerstick bij (Italian koffie).
ik ben fan van fruitsap gemengd met
Doe je niet verkeerd, das wel een dikke bonus. Waar heb je die aan te danken?Hoor net dat ik een bonus heb gekregen van een netto maandsalaris.
Na volgende week vertrek ik naar een andere werkgever, wat al sinds februari vaststaat.
![]()
Suiker en melk in de koffie.Ik drink het meestal puur.
Tenzij ik teveel alcohol erin gooi, dan scheut melk erbij.
In restaurants krijg je in NL er altijd suikerstick bij (Italian koffie).

Kruidenlikeurik ben fan van fruitsap gemengd met
Pisang ambon
safari
passao
Amaretto.
En nu ben ik zo wat aan het zoeken naar gelijkaardige dranken. Baileys vond ik vroeger ook lekker maar weet niet meer de welke want ik heb recent ontdekt dat er nu meerdere soorten zijn.

BERENBURG
ofwel black-out water