ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.914
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Klinkt gevaarlijk
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
HAhahhahaha, wie weet.. Neen hoor, alle attesten zijn gecheckt door experts, en mijn broers zijn erg thuis in de bouwsector...
Vandaag gingen we naar Parelstrand in Lommel; de vijver is daar prachtig. Kent er iemand die? zeer aangenaam; een echte aanraderZeker. In de winter ook wanneer je kunt schaatsen.
![]()
Lekker bootje varen naar eilanden waar geen hond komt. Fikkie bouwen, bbq, buiten slapen etc.
Neen, hier ben ik nog nooit geweest maar qua naam lijkt het op dit prachtig duetVandaag gingen we naar Parelstrand in Lommel; de vijver is daar prachtig. Kent er iemand die? zeer aangenaam; een echte aanrader
Ja, leuke plek.Vandaag gingen we naar Parelstrand in Lommel; de vijver is daar prachtig. Kent er iemand die? zeer aangenaam; een echte aanrader
mag niet in de zwemvijver maar vandaag weer meerdere honden. JammerJa, leuke plek.
Alleen irritant dat mensen hun honden meenemen. (Weet niet of dat tegenwoordig nog mag?)
Als het een asielzoeker was staat die morgen weer in de winkel om het opnieuw te proberen

Daar ben ik het mee eens en vaak kan het me echt niet schelen. Vandaag echter vonden de eigenaars van de twee honden het interessant een groot deel van het strand en het water op te eisen door hun honden achter een stok te laten racen tot diep in het water. Het waren grote honden dus sommige mensen verlieten de plek.Ik erger me in de regel een stuk meer aan mensen dan aan honden.
Inderdaad, je zou maar ad hominem een hijgende ofwel kreunende Duitse herder achter je aan hebben..Daar ben ik het mee eens en vaak kan het me echt niet schelen. Vandaag echter vonden de eigenaars van de twee honden het interessant een groot deel van het strand en het water op te eisen door hun honden achter een stok te laten racen tot diep in het water. Het waren grote honden dus sommige mensen verlieten de plek.
Ja ad hominem.. je weet maar nooit.. hahahahInderdaad, je zou maar ad hominem een hijgende ofwel kreunende Duitse herder achter je aan hebben..
Ik kom hier ook regelmatig. Ik vind honden super maar het is daar vaak vervelend dat mensen zomaar grote en eventueel gevaarlijke honden los laten rondlopen als het er heel druk is en er kleine kinderen in de buurt zijn.Daar ben ik het mee eens en vaak kan het me echt niet schelen. Vandaag echter vonden de eigenaars van de twee honden het interessant een groot deel van het strand en het water op te eisen door hun honden achter een stok te laten racen tot diep in het water. Het waren grote honden dus sommige mensen verlieten de plek.
Heel lang geleden hebben wij daar een sta caravan gehad. Heette toen nog lunastrand. Leuke park destijds. Grootte speeltuin en volle visvijversVandaag gingen we naar Parelstrand in Lommel; de vijver is daar prachtig. Kent er iemand die? zeer aangenaam; een echte aanrader
Mag in Nl om die reden niet gebruikt worden
Ik ook. Dieren zijn tenminste oprecht en eerlijk.Ik erger me in de regel een stuk meer aan mensen dan aan honden.
Geen gespeelde eerlijkheid. Als een hond dan al voor overlast zorgt, is het vaak te wijten aan het baasje en/of de wijze van opvoeding.is het vaak te wijten aan het baasje en/of de wijze van opvoeding.
Goeie reactie, zeker mee eens. De wereld zou er niet slechter op worden als bepaalde mensen preventief worden gesteriliseerd, maar als je in het openbaar zoiets zou voorstellen is natuurlijk het hek van de dam.

maar ik zou wat meer toezich op opvoeding niet verkeerd vinden
Inderdaad niet reëel op de korte termijn, maar wie weet hoe de wereld er over 100 jaar uit ziet. 100 jaar geleden waren veel dingen van nu ook totaal ondenkbaar. Overigens gaan ze in China, op een geheel ander vlak, nu wel extreem ver in het houden van toezicht (niet op opvoeding, maar wel op handhaving van de wet tot in het extreme).Is natuurlijk totaal niet realiseerbaar, getuige al die ellende en wachtlijsten en tekorten alleen al bij de hulpverlening.
Wellicht als het ouderschap in de schoolbanken als een verplicht vak gegeven gaat worden, het voor een minuscule verandering bij een enkeling kan zorgen.