- Waardering
- 21.496
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 12%
Wat een lief compliment..vriend CamelusAls je dat tegen Bosco zegt dan moet je wel heel oud zijn![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat een lief compliment..vriend CamelusAls je dat tegen Bosco zegt dan moet je wel heel oud zijn![]()
Lien zit ook op oma gymnastiek.Als je dat tegen Bosco zegt dan moet je wel heel oud zijn![]()

Was geen compliment hoor Bosman. Wellicht door @Camelus gepost in een zatte bui. Dan ziet hij de zaken niet meer zo helder![]()

Prima titel voor een nieuw topic : "De blokjes van Claire"Dat dochterlief geschrokken de (weinig subtiele) opmerking maakt: 'Jee mammie, onder je vetkwabben zie ik een soort blokjes zitten!'
Dag goed: check.

Prima titel voor een nieuw topic : "De blokjes van Claire"![]()

Mag ik dan jouw nobele ridder zijnDan zie ik mezelf eerder een kasteel bouwen van Duplo![]()

Komt door de sushi.Goed bedoelde tip: doe wat rustig aan met je joints vooralereer je weer een psychotische episode krijgt...
Je moet al medicijnen nemen om stabiel te blijven en dan ga je lopen fucken met drugs... bescherm jezelf een beetje.
Ik begrijp je zorg maar ik krijg het juist voorgeschreven van mijn arts voor mijn aandoening, ocd. Bedrocan heet het geneesmiddel, medicinale cannabis.Goed bedoelde tip: doe wat rustig aan met je joints vooralereer je weer een psychotische episode krijgt...
Je moet al medicijnen nemen om stabiel te blijven en dan ga je lopen fucken met drugs... bescherm jezelf een beetje.
Dit maakte gisteren m'n dag toch wel een stukje aangenamer.![]()
Ahr vallei Duitsland.
Ik wist niet dat dat in Nederland al mag (net ff gegoogeld)Ik begrijp je zorg maar ik krijg het juist voorgeschreven van mijn arts voor mijn aandoening, ocd. Bedrocan heet het geneesmiddel, medicinale cannabis.