AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #129.405
:popcorn::popcorn::popcorn::popcorn::popcorn::popcorn::popcorn::popcorn::popcorn::popcorn::popcorn::popcorn:

• #129.406
Wat is dit voor pauperruzietje.

En waarom heeft hij nog geen permaban, ik heb eerder meegemaakt dat iemand vanwege bedreigingen een permaban kreeg... :windup:

• #129.407
Wat is dit voor pauperruzietje.

En waarom heeft hij nog geen permaban, ik heb eerder meegemaakt dat iemand vanwege bedreigingen een permaban kreeg... :windup:
Dan zou Spambod er ook permaban moeten krijgen, aangezien hij mij ook heeft bedreigt met een hakbijl.

• #129.409
Opgeschoond en kaarten uitgedeeld.

• #129.410
Als je een ban hebt mag je toch niet terugkomen? Of is dit niet Caligula

• #129.411
Denk dat veel mensen het met mij eens zijn over wat ik net vertelde over HillR. Steun van @Wanna en @Camelus heb ik sowieso.

• #129.412
Waarom zou je auto rijden naar de gym, om vervolgens te fietsen. Als je ook buiten kan fietsen ? Richting de gym

• #129.413
Denk dat veel mensen het met mij eens zijn over wat ik net vertelde over HillR. Steun van @Wanna en @Camelus heb ik sowieso.

Gelukkig leef ik niet om te voldoen aan jouw, of iemand anders zijn, maatstaven. Dat jij vindt dat ik een rotkop heb, tsja. Ik hoef niet perse jouw smaak te zijn, kan ik prima mee leven, er is namelijk een hele grote kans dat ik jou ook niet zou doen. En je constatering dat ik neptieten heb is juist. Schouderklopje :aai:?

• #129.418
  • #129.420
Terug
Naar boven