AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Bezoekers in dit topic

GetBig XXL heeft 1.304 Karma punten weggenomen voor je post in het topic Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed.GetBig XXL schreef ook: Met je kut stats

:roflol::roflol::roflol: jouw stats komen uit een potje maar mijn 183cm kun je niet erin rossen met een spuitje. Forever Manlet en daar zal geen kuurtje iets aan veranderen.

Ja aan die cm’s lengte mis ik dan ook helemaal niets.
Jij daarin tegen bent al 5 jaar lid en hebt stats van iemand die net een jaartje sportschool gaat.
 
Ja aan die cm’s lengte mis ik dan ook helemaal niets.
Jij daarin tegen bent al 5 jaar lid en hebt stats van iemand die net een jaartje sportschool gaat.
tenor.gif
 
Ja aan die cm’s lengte mis ik dan ook helemaal niets.
Jij daarin tegen bent al 5 jaar lid en hebt stats van iemand die net een jaartje sportschool gaat.
Zijn FFMI is 22,5. Toch niet zo slecht voor een naturel? Zeer weinigen doen dat op een jaartje sportschool hoor.
 
Zijn FFMI is 22,5. Toch niet zo slecht voor een naturel? Zeer weinigen doen dat op een jaartje sportschool hoor.

5 kilo boven ze lengte denk niet dat heel moeilijk haalbaar is. Als je voeding training rust in orde hebt.

Niet te vergeten dat hij al 9 jaar traint??
 
GetBig XXL oooo wat ben jij gemeen. :(
Als ik later groot ben dan pak ik jou terug.
Hoelaat kan je?
 
5 kilo boven ze lengte denk niet dat heel moeilijk haalbaar is. Als je voeding training rust in orde hebt.

Niet te vergeten dat hij al 9 jaar traint??
Ligt eraan natty is toch een ander spel. De mannen die groter dan ik zijn kuren vaak, maar ik verwacht zeker niet dat dit de natty max is haha. Er zullen er wel een paar zijn die in een paar jaar meer gains maken dan ik, maar nog veel meer die niet in de buurt komen. Ik ben dan ook zéér tevreden met mijn fysiek en vooral het krachtaspect.
 
Ik ben ook absoluut geen fan van die negatieve karma. Ik zie er echt het nut niet van in. We willen toch een positief forum zijn. En dit negatieve karma systeem strookt m.i. niet met die doelstelling. Sanca Saxon waarom werd dit onlangs eigenlijk ingevoerd?

Omdat likes het basis puntensysteem is, karma was als extra bedoeld voor de korte berichtjes. Punten bij karma moet je niets van aantrekken, die worden weer gereset als we upgraden omdat ze niet eenvoudig kunnen geconverteerd worden.

Negatieve karma had ik zomaar aangezet, ook om eens te testen hoe leden daar nu meer omgaan. Ik ben trouwens volledig akkoord dat alleen positieve punten beter is, maar bij sommige leden is het grappig..

Na de upgrade gaan we waarschijnlijk alleen de korte berichtjes toevoegen en het like systeem krijgt standaard een upgrade.
 
Ligt eraan natty is toch een ander spel. De mannen die groter dan ik zijn kuren vaak, maar ik verwacht zeker niet dat dit de natty max is haha. Er zullen er wel een paar zijn die in een paar jaar meer gains maken dan ik, maar nog veel meer die niet in de buurt komen. Ik ben dan ook zéér tevreden met mijn fysiek en vooral het krachtaspect.

Als jij er maar blij mee bent, dat je fysiek op niks trekt na 9 jaar maakt dan ook helemaal niet uit.
 
Beetje matige rel dit, zonde.
 
Wat een liefde.
 
Back
Naar boven