MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

  • Wat een flop... volgens mij overmeestert mijn eigen motivatie over dit. Ofwel merk ik het niet en werkt het wel
    Hoeveelheden zijn ook niet echt bijzonder, jammer voor je
     
    Hoeveelheden zijn ook niet echt bijzonder, jammer voor je
    Ja ik dacht ik heb nooit caffeine binnen, drink geen koffie of energie. Dus ik dacht zal wel genoeg zijn.. hashtag nope.
    Volgende keer als ik zin heb nog eens proberen :d
     
    Ja ik dacht ik heb nooit caffeine binnen, drink geen koffie of energie. Dus ik dacht zal wel genoeg zijn.. hashtag nope.
    Volgende keer als ik zin heb nog eens proberen :d
    Op lege maag proberen miss
     
    Wat een flop... volgens mij overmeestert mijn eigen motivatie over dit. Ofwel merk ik het niet en werkt het wel
    Je moet ook geen pre-workout met creatine kopen. Creatine doet helemaal niets als pre-workout.
     
    Als je een goede pre workout wilt waarvan je zeker iets gaat voelen dan moet je er 1 kopen met DMAA. Maar dat is helaas verboden tegenwoordig. Het is vast nog wel online verkrijgbaar. Daar ging ik vroeger wel hard op :D.


    Ik gebruik zelf trouwens Animal fury. Vind deze wel nice.

    Screenshot_20190810-162636_Chrome.jpg
     
    Als je een goede pre workout wilt waarvan je zeker iets gaat voelen dan moet je er 1 kopen met DMAA. Maar dat is helaas verboden tegenwoordig. Het is vast nog wel online verkrijgbaar. Daar ging ik vroeger wel hard op :D.


    Ik gebruik zelf trouwens Animal fury. Vind deze wel nice.

    Bekijk bijlage 463049
    Ik stack Animal Fury met The Grim reaper, heerlijke trainingen.
     
    ff waterpijp hash voor ik ga deadliften , heb een rustige bui wil dat zo zouden :p

    Pfff, knap, ik blow echt al jaren niet meer. Maar als er iets was waardoor ik op de bank bleef liggen....
     
    Pfff, knap, ik blow echt al jaren niet meer. Maar als er iets was waardoor ik op de bank bleef liggen....
    dat had ik juist vroeger . nu rook ik vaak wat en ga ik nog wat klooien
     
    Back
    Naar boven