- Waardering
- 9.232
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
- Vetpercentage
- 20%
zelfde hier eigenlijk , behalve het blowtje doe ik verder niks gekIk ben een brave huisvader geworden. En bevalt eigenlijk best
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
zelfde hier eigenlijk , behalve het blowtje doe ik verder niks gekIk ben een brave huisvader geworden. En bevalt eigenlijk best
Behalve dan "in je boxershort rondlopen als je het huis voor jou alleen hebt"?zelfde hier eigenlijk , behalve het blowtje doe ik verder niks gek
is dat gek dan ?Behalve dan "in je boxershort rondlopen als je het huis voor jou alleen hebt"?
Nee, das normaal. Weet niet waar @lienlien t over heeft.
Eigenlijk niet nee. Zou pas wat gek zijn mocht je in je nakkie door het huis beginnen rennen

Je spreekt uit ervaring?Nee, das normaal. Weet niet waar @lienlien t over heeft.
Er zijn zelfs genoeg mensen die thuis naakt rondlopen.
Is dit een fetish? Zo ja graag PM
Nee
Jij was toch degene met het hoge fetish gehalte?
Ik zou graag delen in mijn passie.

Ook s nachts?Naakt door huis lopen is ook niet echt mijn ding. Korte broek wel 24/7.
Net zo als Kai Greene
Vroeger wel nu slaap ik in mijn onderbroekkie
Ik heb ook zo wat ''beperkingen'' ik heb oa geen gordijnen en in mijn ondergoed zitten gaten.Naakt door huis lopen is ook niet echt mijn ding. Korte broek wel 24/7.
De mijne ook, 3 om precies te zijn.Ik heb ook zo wat ''beperkingen'' ik heb oa geen gordijnen en in mijn ondergoed zitten gaten.
Zijn er ook opzichten waarin je wel normaal bent dan?Ik heb ook zo wat ''beperkingen'' ik heb oa geen gordijnen en in mijn ondergoed zitten gaten.