MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (25 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Probeer eens vodka & pre workout & redbull voor de training? Deed ik. Was leuk. Bicep curlen met een glimlach
no alchohol for me bro , ik slamde wel vroeger met mijn vader vodka tussen sets door een training van een uur was altijd goed voor mijn lever hehhehehe
 
IF werkt goed op dit moment
Na 16 uur niks eten 4 sneetjes brood met chocoladepasta op en 500 gram magere kwark en zit goed vol
Normaal is dit volume ontbijt en heb ik na 1 uur weer honger:)
 
  • 1 van de sterkste gasten in de gym vroeg mij “doe je aan wedstrijden?” Want hij weet hoeveel kracht ik heb :roflol:Waarop ik antwoord neeman its just for fun. Hij is ook de enige die ik vraag om mij te spotten.
 
  • 1 van de sterkste gasten in de gym vroeg mij “doe je aan wedstrijden?” Want hij weet hoeveel kracht ik heb :roflol:Waarop ik antwoord neeman its just for fun. Hij is ook de enige die ik vraag om mij te spotten.

een paar reps met 40 kg db shoulderpress is toch helemaal niet sterk?? :windup:
 
met een beetje geluk lijkt hij op mij ,succes verzekerd voor de rest van zijn leven


:jk:
Stats bij de geboorte 10 pond en 60cm
Die loopt meteen door naar de creche :p
straks noemt ie jou nog papa
 
240kg gedeadlift voor 6 reps. Without juice
 
Natty haalde ik ook nog wel 4-5 reps met 40 kg DB's op de Shoulder Press (zittend), nu waarschijnlijk niet veel meer. :o
 
Aan wie vraag je dat en wat vraag je?
Ik kijk rond in de gym en vraag een kast om mij te spotten bij de bench ofzo die tenminste weet hoe en wat. OF ik bench zonder clipjes en laat ik die 20jes eraf glijden op het moment dat ik fail.
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Back
Naar boven