XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Mannen met leggings…

• Nee, dit is echt zoooooo 2019

Stemmen: 0 0,0%

• Totaal stemmers
    75

Users who are viewing this thread

Robin

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
14 feb 2019
Lengte
1m80
Het is wel een trieste waarheid dat in veel gevallen oefeningen als squat en DL later pas opgenomen worden in een trainingsschema.
Of benen überhaupt...
Ik moet zeggen toen ik in de fitness kwam deed ik ook niks met squat en deadlift... Voelde me nog niet zeker genoeg om naar dat platform te lopen. Ik denk dat ik begonnen squatten ben vanaf ik paar keer 240kg kon legpressen.
Deadlift is daar nog stukken na gekomen, ook zwakste van m'n lifts.

IRONic Drunker

♫♪→(C2H5OH)← ♪♫
Elite Member
Lid geworden
1 mei 2012
Ik moet zeggen toen ik in de fitness kwam deed ik ook niks met squat en deadlift... Voelde me nog niet zeker genoeg om naar dat platform te lopen. Ik denk dat ik begonnen squatten ben vanaf ik paar keer 240kg kon legpressen.
Deadlift is daar nog stukken na gekomen, ook zwakste van m'n lifts.
We hebben allemaal wel mindere punten. Don't sweat it.

Camelus

Massive Warrior
Elite Member
Challenge Winner
Lid geworden
6 jun 2015
Ik moet kuiten en benen niet te veel trainen, anders pas ik niet meer in mijn broek. Maar ik doe we braaf lunges en wat curls en extensions.

Zie inderdaad weinig mensen hun benen serieus trainen verder. We 328 SEts

Bij mij is het omgekeerd. Mijn kuiten en benen zijn van nature groot en gespierd. Ik moet extra hard armen en schouders trainen. Ben zo iemand die spijkerbroekmaat niet op middelontrek maar bovenbenen en kuiten moet kopen. Sta je dan; doe toch maar maat 36,terwijl de broek zonder riem op je enkels ligt.

Ik fiets en wandel wel veel, maar train benen eigenlijk alleen met extensions, curl en lunges. En niet te zwaar. In de hoop dat eea maar niet te groot wordt.

Mijn armen daarentegen mogen echt wel wat groter, evenals borst en schouders. (En lats)

Wanneer je broek niet afzakt zonder riem ben je verkeerd bezig. Maar goed, ieder zijn ding.

2green

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
18 nov 2011
Lengte
1m86
Massa
119kg
Vetpercentage
9%
Wanneer je broek niet afzakt zonder riem ben je verkeerd bezig. Maar goed, ieder zijn ding.

Tegenwoordig dragen we broeken die niet afzakken zoals skinny jeans, spijkerstof met stretch of juist broeken die er bewust afgezakt er bij hangen.

Welkom in 2019 :D

• Like
Waarderingen: 040B

Robin

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
14 feb 2019
Lengte
1m80
Ik skip het maar wel leuk :p

20190814_134556.jpg

Camelus

Massive Warrior
Elite Member
Challenge Winner
Lid geworden
6 jun 2015
Tegenwoordig dragen we broeken die niet afzakken zoals skinny jeans, spijkerstof met stretch of juist broeken die er bewust afgezakt er bij hangen.

Welkom in 2019 :D

ja dat doen die homo's idd

dreamy1

Ripped Bodybuilder
Lid geworden
1 sep 2015
Lengte
1m75
Legday zo intensief gedaan dat ik mijn eten begon te voelen bij mijn keel :roflol:. Gelukkig niet overgegeven in de gym.

Psvcr7

Ripped Bodybuilder
Lid geworden
2 dec 2013
Lengte
1m85
Massa
86kg
Legday zo intensief gedaan dat ik mijn eten begon te voelen bij mijn keel :roflol:. Gelukkig niet overgegeven in de gym.
Zo hebben wij er eentje gehad in de gym die ook met een rode bezwete kop als een gek tekeer ging, die kitste daarna alles uit en na het opruimen ging hij vrolijk verder:gek:

dreamy1

Ripped Bodybuilder
Lid geworden
1 sep 2015
Lengte
1m75
Zo hebben wij er eentje gehad in de gym die ook met een rode bezwete kop als een gek tekeer ging, die kitste daarna alles uit en na het opruimen ging hij vrolijk verder:gek:
Nee ik nam zeker 3 minuten rust met kleine slokjes water en toen ging het weer over.

Pre gedronken en 100 kilo squat superset gedaan met 60kg smith machine front ballerina squat

Sparks79

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
19 mei 2019
Lengte
1m94
Massa
103kg
Vetpercentage
12%

Wat je er ook van vindt. Mijn benen zijn veel groter dan mijn taille en heupen, dus ik zit altijd te kutten met broeken die eigenlijk te groot zijn. Was daar vroeger wel onzeker over, maar blijkbaar is het juist een positief punt. Ik heb stevige benen en een kont als man zijnde.

Blijkbaar voor veel dames toch wel een pluspunt.

Sparks79

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
19 mei 2019
Lengte
1m94
Massa
103kg
Vetpercentage
12%

#dedication

Camelus

Massive Warrior
Elite Member
Challenge Winner
Lid geworden
6 jun 2015
Wat je er ook van vindt. Mijn benen zijn veel groter dan mijn taille en heupen, dus ik zit altijd te kutten met broeken die eigenlijk te groot zijn. Was daar vroeger wel onzeker over, maar blijkbaar is het juist een positief punt. Ik heb stevige benen en een kont als man zijnde.

Blijkbaar voor veel dames toch wel een pluspunt.

herken ik, had vroeger altijd de dikste benen.
tijdens gymles schaamde ik mij, want het was toch anders...nu kan het niet groot genoeg ;)

Robin

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
14 feb 2019
Lengte
1m80
herken ik, had vroeger altijd de dikste benen.
tijdens gymles schaamde ik mij, want het was toch anders...nu kan het niet groot genoeg ;)
Same :lol: Bij de "gymles" die broekjes voelden altijd veel te klein met mn dikke billen..

Naar boven