Gast 166060
Huge Freak
- Waardering
- 8.704
Ik daag je niet uitDat is niet waar en wil jij wel even stoppen met mij lopen uit te dagen?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik daag je niet uitDat is niet waar en wil jij wel even stoppen met mij lopen uit te dagen?
Oké wanna, mijn oprechte excuses, hopen dat je je rust snel vindtDoe je wel, je weet als je mij tagt er een reactie volgt kappen ik wil graag de rust bewaren
Doe je wel, je weet als je mij tagt er een reactie volgt kappen ik wil graag de rust bewaren

Negeer hem nou gewoon dan.Oké wanna, mijn oprechte excuses, hopen dat je je rust snel vindt
Dan heb ik zo een ban te pakken. En DBB is mijn leven.@Big Chungus zorgt ervoor dat we wat leesplezier hebben. Beter haal jij hem ook van negeer af![]()
@Vieze jij . Wat een leuke mens is hij ook.
Wel een beetje zonde dat hij er zo ecto eruit ziet en een paar tanden mist maar desalniettemin toch de beste schoonzoon die ik tot op heden heb gehad.
Hoeveel extra kost dat?Spierpijn in mijn kont en benen, op de toilet zitten gaat al moeizaam, en opstaan kost ook extra moeite

+58.334, alstu