XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik vind de Engelsen ook wankers.

giphy.gif
 
En vergeet Bert niet.
Dank. :thumbs:
Heb je ook gelezen dat trump kernbommen op Tornados wil gooien?
En dat is een slecht idee omdat? Misschien heb gelijk hoor, maar voor de gemiddelde leek is dit niet zo eenduidig.
Misschien omdat je te maken krijgt met radioactieve stoffen die door de wind worden meegenomen?
Dat ligt er maar net aan welke stoffen/atomen gebruikt worden. Zo brengt kernfusie (met deuterium en tritium) volgens mij geen radioactief afval en thorium weinig tot geen met zich mee.
 
Kolere wat was het warm. Toch braaf gesport vandaag. Ik voel me nu heel #dedicated
 
Deadlifts gaan weer goed, zit nu al een stuk boven pr
 
Ik vind het knap dat je boven een pr kan zitten, hoe doe je dat precies?
Ehm ja, altijd moeilijk doen hé! :fire: Boven m'n pr van enkele uren geleden**************************************
 
Vandaag op het Schiphol een opdracht gekregen om een aantal mensen op te zoeken in groepjes van 6. Aan een hand van beschrijvingen ofc.

Het was wel leuk, uitdagend maar ook vermoeiend. En ik hou wel van uitdaging. Uiteindelijk vonden we er 3 en we moesten minimaal 3 vinden dus mission accomplised
 
Ehm ja, altijd moeilijk doen hé! :fire: Boven m'n pr van enkele uren geleden**************************************
winst is winst young padawan may the gains be with you ^^
 
Back
Naar boven