MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (50 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Jij doucht tenminste voor het sporten, dat is al iets wat veel meer mensen meoten doen.

    Water kost niks, dus eronder met die vieze bezwete lichamen met dit weer

    Inderdaad, niets aan die geurtjes. Moet zeggen dat ik niemand rook vandaag... wat ook kan betekenen dat ik de ergste was :S (heb minstens 2 liter water gehad daar)
     
    Als die cijfers al kloppen, zijn die dan het gevolg van het beleid van Trump of van zijn voorganger?

    Ik zeg niet dat het enkel en alleen door Trump komt, echter kun je ook niet ontkennen dat hij een positieve invloed heeft. Hoe realistisch is het dat Obama hiervoor gezorgd heeft in zijn dubbele termijn en dat Trump enkel en alleen de vruchten hiervan plukt?
     
    Ik zeg niet dat het enkel en alleen door Trump komt, echter kun je ook niet ontkennen dat hij een positieve invloed heeft. Hoe realistisch is het dat Obama hiervoor gezorgd heeft in zijn dubbele termijn en dat Trump enkel en alleen de vruchten hiervan plukt?

    Deze specifieke cijfers hebben betrekking op het eerste jaar dat Trump president is, het lijkt me sterk dat zit soort zaken zo snel te beïnvloeden zijn dus waarschijnlijk heeft Obama met zijn 8 voorgaande jaren er meer invloed op gehad.
     
    • Like
    Waarderingen: 040B
    Deze specifieke cijfers hebben betrekking op het eerste jaar dat Trump president is, het lijkt me sterk dat zit soort zaken zo snel te beïnvloeden zijn dus waarschijnlijk heeft Obama met zijn 8 voorgaande jaren er meer invloed op gehad.


    Dan nog is het maar de
    Vraag in hoeverre een president er meer aan kan doen dan een beetje dempen of versnellen.
     
    Deze specifieke cijfers hebben betrekking op het eerste jaar dat Trump president is, het lijkt me sterk dat zit soort zaken zo snel te beïnvloeden zijn dus waarschijnlijk heeft Obama met zijn 8 voorgaande jaren er meer invloed op gehad.
    Economie reageert traag. De groei is ingezet in het Obama tijdperk en loopt dan een beetje door. Net zoals de handelsoorlog ook nog een hele poos gevoeld zal gaan worden.

    Die +500 coal jobs zullen wel aan zijn beleid te danken zijn. ;)
     
    • Like
    Waarderingen: LM
    Meisje in de fitness die ondertussen een boek zit te lezen ???:D
     
    Back
    Naar boven