- Waardering
- 21.496
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 12%
Ik hoorde het zojuist op het nieuws, ja dronken dus
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik hoorde het zojuist op het nieuws, ja dronken dus
Ahja, dan klopt het zekerIk hoorde het zojuist op het nieuws, ja dronken dus

Doe ik alleen als ik met dames train.Straks fitnessen met een oud klasgenootje, wel om 7u moeten opstaan want dan is het gratis :')
Kans is nog groot dat ik vanmiddag nog eens moet fitnessen omdat t te zwak was, we zullen zien![]()
Even serieus, jij gedraagt je een beetje zoals Bert toen hij net begon met kuren.Ja seg als ik dikke biceps wil hoort dat nu eenmaal, iedereen zit eraan dusja.
Ik schaam me erom, maar soms denk ik dat het dames zijn

Zie dames meer dan die ecto’s liftenIk schaam me erom, maar soms denk ik dat het dames zijn![]()
Het was toch een goeie training, hij heeft 'n PR gehaald dus happy.

Nou ben ik wel de laatste die over taal moet beginnen maar kinderen van 10 schrijven beter Nederlands dan jou.
Was als grapje bedoeld. Lees even terugMaakt het nou uit wat anderen tillen? Heb jij toch geen last van? Ieder zijn eigen niveau.
Dan jijNou ben ik wel de laatste die over taal moet beginnen maar kinderen van 10 schrijven beter Nederlands dan jou.
Dus ja ieder zijn ding he?
Nee beter hé.
Ben zelf niet Nederlands.
In Marokko geboren?
Neen, Nederland maar wel gewoon dubbele nationaliteit. Dan hoef je geen Nederlands te kunnen :|
Neen, Nederland maar wel gewoon dubbele nationaliteit. Dan hoef je geen Nederlands te kunnen :|
Ik wil ook gewoon lekker reageren!Ging volgens mij niet om jouw , maar de vraag werd aan dreamy gesteld

Dan ik?