- Waardering
- 5.277
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 18%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Snelcursus Spaans dan maar? Si Señor!buitenlandse studieplek is goedgekeurd!!Het papierwerk moet nog gedaan worden maar als het goed is breng ik het tweede semester van dit jaar door in Lima, Peru!

Vet, wat voor studie doe je?buitenlandse studieplek is goedgekeurd!!Het papierwerk moet nog gedaan worden maar als het goed is breng ik het tweede semester van dit jaar door in Lima, Peru!
buitenlandse studieplek is goedgekeurd!!Het papierwerk moet nog gedaan worden maar als het goed is breng ik het tweede semester van dit jaar door in Lima, Peru!
haha jaa ben ik al een beetje mee bezig, maar vertbetering is nog zeker nodig. De lessen die ik moet volgen voor mijn studiepunten zijn wel allemaal in het engels dus dat is erg fijn.
Ik studeer International Business, dus in het buitenland studeren voor een semester is verplicht. Maar aangezien Lima mijn eerste keus was ben ik erg blij dat ik er naartoe mag.
Ja zeker! Daarom heb ik het ook vooral gekozen, in het buitenland studeren is vooral om je te laten wennen aan leven in een andere cultuur en minder om de lessen die je daar volgt. Dus het land en de cultuur waren voor mij doorslaggevend.
import export vermoed ik

Okee, jij wint...

ga maar eens aan de klus in huis.Zijn we aan het kuren ofzo?Straks fitnessen met een oud klasgenootje, wel om 7u moeten opstaan want dan is het gratis :')
Kans is nog groot dat ik vanmiddag nog eens moet fitnessen omdat t te zwak was, we zullen zien![]()
Ja seg als ik dikke biceps wil hoort dat nu eenmaal, iedereen zit eraan dusja.

Tbh, ik zou het niet vergeven :/Dronken in slaap gevallen vader verliest dochtertje uit het oog in de trein, na 20 jaar herenigd
https://www.ad.nl/buitenland/vader-...er-terug-hij-smeekt-om-vergeving-br~afd84b53/
Dronken maak je er zelf van?Dronken in slaap gevallen vader verliest 4 jarig dochtertje uit het oog in de trein, na 20 jaar herenigd
https://www.ad.nl/buitenland/vader-...er-terug-hij-smeekt-om-vergeving-br~afd84b53/
het gaat om Wit-Rusland dus de link is snel gelegd