MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (50 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • 2 meisjes van m'n leeftijd in de fitness. Doet me altijd goed :o
    De ene had een minder hoofd maar beter lichaam, de andere andersom.
     
    Nee, ik ben van nature uit niet agressief ingesteld.
    Het was gewoon een serieuze vraag. Maar je antwoordt niet...?
    Ik denk dat ik met de juiste kleren er wel oké uit kan zien met een paar schijven in m'n handen zodat de armen wat dikker staan.
    Gezicht heb ik geen gedacht van, doe alleszins m'n best om elke dag m'n haren goed te leggen
     
    • Like
    Waarderingen: BB_
    M'n wasmachine opengemaakt en gefixt. :D
    Riem was van wiel/schoep afgelopen.
    paK-XMwv9qn04R2nd7K67LEs827KdC26UufOJ9Iu42S2vtV2tJdan1Qwo5FF1g6bUIXfToeJvPXa8cf_pmg=w834-h625-no.jpg

    Nadat ik 'm weer in elkaar had gezet en hij draaide en alles weer aan kant had gemaakt, vind ik dit: :roflol:
    mLaxmHU-TWyR92k7lXMng9o0Zz5RoQx1n5W1bJv2tI1O3NDNJ-wYf1Zr85GOBf7bVt6GmI7prBXnpLdWf6g=w469-h625-no.jpg
     
    Maar komt hij daarom ook op tijd aan, is de vraag...
    :p

    Jaja, op tijd geland! Alleen was de tunnel er nog niet en kreeg de chauffeur die ons van de tarmac naar de gates moest brengen het busje niet gestart :P. Net een half uurtje thuis, uitgepakt en nu slapen in mijn eigen bedje :heart:.
     
    Die hoort niet in je wasmachine maar in je Koppie!

    Whut???

    Ten eerste ik ben niet van Bert.......
    Ten tweede er zit bij mij vast een schroefje los, maar ik heb ze nog wel allemaal :p
     
    Whut???

    Ten eerste ik ben niet van Bert.......
    Ten tweede er zit bij mij vast een schroefje los, maar ik heb ze nog wel allemaal :p
    Je tag was onnodig maar je naam pastte in de zin :p dusja, soort van woordspeling
     
    Je tag was onnodig maar je naam pastte in de zin :p dusja, soort van woordspeling
    Robin had wel echt schroefjes in z'n hoofd. Van B&A.
     
    Back
    Naar boven