MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Jaja, op tijd geland! Alleen was de tunnel er nog niet en kreeg de chauffeur die ons van de tarmac naar de gates moest brengen het busje niet gestart :P. Net een half uurtje thuis, uitgepakt en nu slapen in mijn eigen bedje :heart:.
    Welcome back Bubsie! Geniet van het weekend! :driving::driving::driving:
     
    Jaja, op tijd geland! Alleen was de tunnel er nog niet en kreeg de chauffeur die ons van de tarmac naar de gates moest brengen het busje niet gestart :P. Net een half uurtje thuis, uitgepakt en nu slapen in mijn eigen bedje :heart:.

    Toen pakte jij de startkabels maar even uit je handtas en hebt hem even geholpen? :p
     
    • Like
    Waarderingen: Bubs
    Stilaan op weg naar een 8-pack :baard:
    26409-heineken%20mini%20flesjes%208-pack%2015cl.png


    :trollface:
     
    Ik zag vandaag een verwarde man die zijn middelvinger opstak naar een verkeersbord. Ik zei: sorry, maar als jij een probleem hebt met Wevelgem... *pats* ...kom op dan! Vieze vuile kekhalijer!
     
    Ik zag vandaag een verwarde man die zijn middelvinger opstak naar een verkeersbord. Ik zei: sorry, maar als jij een probleem hebt met Wevelgem... *pats* ...kom op dan! Vieze vuile patjakkuh!
    Je bedoelt die man die vroeg op de ochtend al een zo goed als lege wijnfles in zijn handen had?
     
    Goede daad verricht.
    Daarnet in WevelHem aangesproken geweest door een knul die ondervoed was.
    Een slok wijn en een koffiekoek kon er wel vanaf.

    Hij spoorde niet helemaal, maar daarom is hij niet minder mens.
    Ik dank jou
     
    Graad meld ik het beste nieuws dat ik in de afgelopen 9 jaar mocht ontvangen:
    Vanaf maandag start ik voltijds als leerkracht van het vierde leerjaar in een Nederlandstalige school in Brussel... (vierde leerjaar, dat is groep 6 in Nederland, als ik me niet vergis. Ze zijn 9 à 10 jaar).
    Een kinderdroom wordt werkelijkheid.
    De school heeft een geweldig warme sfeer, met een zeer aangenaam team. 25 minuutjes van m'n huis...
     
    Graad meld ik het beste nieuws dat ik in de afgelopen 9 jaar mocht ontvangen:
    Vanaf maandag start ik voltijds als leerkracht van het vierde leerjaar in een Nederlandstalige school in Brussel... (vierde leerjaar, dat is groep 6 in Nederland, als ik me niet vergis. Ze zijn 9 à 10 jaar).
    Een kinderdroom wordt werkelijkheid.
    De school heeft een geweldig warme sfeer, met een zeer aangenaam team. 25 minuutjes van m'n huis...
    Veel plezier met de nieuwe job! Verwacht wel wat ad hominems van de kinders.
     
    Graad meld ik het beste nieuws dat ik in de afgelopen 9 jaar mocht ontvangen:
    Vanaf maandag start ik voltijds als leerkracht van het vierde leerjaar in een Nederlandstalige school in Brussel... (vierde leerjaar, dat is groep 6 in Nederland, als ik me niet vergis. Ze zijn 9 à 10 jaar).
    Een kinderdroom wordt werkelijkheid.
    De school heeft een geweldig warme sfeer, met een zeer aangenaam team. 25 minuutjes van m'n huis...
    Gefeliciteerd Yasmine.
    Een school in centrum Brussel of de rand?
     
    Inb4 overspannen thuis na 2 dagen:p.

    Nee succes jas
    Hhhhahahah, wie weet hihihi.

    Leraar zijn is een roeping... en ik heb al veel ervaring met het werken met grote groepen kinderen en ze hebben me nooit gestresseerd. Integendeel, ze geven me energie...Met volwassen mensen, met harde kill or be killed persoonlijkheden kan ik niet meer werken. Ik heb nood aan authenticiteit, oprechtheid.
     
    Gefeliciteerd Yasmine.
    Een school in centrum Brussel of de rand?
    Elsene. Ik zag er eerst tegen op in Brussel aan de slag te gaan gezien het moeilijkere publiek(lage sek)... maar dat is op deze school niet het geval; Alle ouders werken en de kinderen worden ook door de school goed opgevolgd. Ik heb de kinderen al bezig gezien op de speelplaats en het is er zeer aangenaam. Geen banlieu-toestanden
     
    Back
    Naar boven