Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Bezoekers in dit topic

69677891_2330289470516142_7138940991251152896_n.jpg
 
Ik zie hier de lol niet van in, waarom altijd van zulke misplaatste posts in een ultieme poging om grappig te zijn?
Altijd?? Ik had niet verwacht dat je er zo geraakt door bent, jij kan wel meer hebben toch?
 
Altijd?? Ik had niet verwacht dat je er zo geraakt door bent, jij kan wel meer hebben toch?

Gaat hier niet om mij, af en toe heb je wel echt een enorm bord voor je kop kerel..
 
Gaat hier niet om mij, af en toe heb je wel echt een enorm bord voor je kop kerel..
Jullie hebben wel voor hetere vuren gestaan, nou..nou!!! laten we maar ophouden, ik heb geen zin in een scheldpartij, en jij ook niet.... :o
 
Nieuwe laptop, eentje van Apple. Eerste apple product ooit, snap niet waarom t zo duur is maar wel proper ding.
So far content ervan
 
Nieuwe laptop, eentje van Apple. Eerste apple product ooit, snap niet waarom t zo duur is maar wel proper ding.
So far content ervan

Een vergelijkbare windows laptop is niet veel goedkoper.
 
Wie koopt dat ook een macbook van 3k, maar dan nog, zoek maar een windows laptop met vergelijkbare specs.
 
Dat ik weer licht heb. Nieuwe led lamp gekocht. Gister was de lamp kapot en zat ik alleen in de duisternis. Ik werd er niet vrolijk van hoor. Ik heb maar 1 staande lamp centraal in de huiskamer staan, klein huurhuisje heb ik maar dus vandaar.
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Zit rustig huisopdrachten voor de uni te maken, komt er opeens een haan door de straat lopen gevolgd door 7 a 8 kippen. #Achterhoek. Protein sorted for the weekend :D

Zit rustig huisopdrachten voor het hbo te maken: maar heb enkel koeien aan de overkant van de straat. #West-Brabant
 
Zit rustig te eten na een light train
 
Back
Naar boven