XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

  • Topic starter Harfst
  • Startdatum
  • Reacties 175K
  • Weergaven 6M
  • Volgers 1.251

Bezoekers in dit topic

  • Vliegtuigen en helikopters trekken ook de meeste aandacht.. zou persoonlijk liever op een tank rijden of op de been verder
    Persoonlijk zit ik het liefst gewoon hier in Nederland op kantoor achter m'n computer met een bak havermout en een kop koffie en als er problemen zijn bellen ze maar op en los ik het vanaf hier op.
     
    Godver wat is dit nu weer voor een discussie???
     
    • Like
    Waarderingen: ACE
    Godver wat is dit nu weer voor een discussie???
    Bert die dingen weer eens te serieus neemt, we hebben het al vaker ter discussie gesteld maar die arme jongen snapt de sociale constructie van humor en sarcasme niet helemaal, kan hij ook niets aan doen natuurlijk :yes:
     
    2Stronk : misschien heb je gelijk. :thinking:
    "Increasing US aircraft activity in the South China Sea is believed to have forced China to buy the S-400 from Russia; in the process acknowledging that its own home-grown air defense system were not sufficient to counter sophisticated US aircraft such as the F-35 and F-22. China, which is the first international customer to receive the S-400 is scheduled to test fire the system in August or September 2018.

    An ace up the sleeve of the4 S-400 is said to be its ability to detect stealth aircraft such as the F-35 and Chinese J-20 which are characterized by a low radar signature. Exact how effective is this stealth objects detection capability is not known. But suffice to say there is genuine concern among western commentators that the S-400 could covert the F-35 which took some US$396 billion to develop, into a regular 4th generation aircraft effectively negating its tech and price advantage. The same would apply to the Chinese J-20 if the S-400 were to be purchased by India."
     
    Bert die dingen weer eens te serieus neemt, we hebben het al vaker ter discussie gesteld maar die arme jongen snapt de sociale constructie van humor en sarcasme niet helemaal, kan hij ook niets aan doen natuurlijk :yes:
    Hij vliegt liever dus dit zou dan een mooi cadeau zijn
     

    Bijlagen

    • C46B1A6D-B8D3-4746-8314-414B342E1933.jpeg
      C46B1A6D-B8D3-4746-8314-414B342E1933.jpeg
      81,4 KB · Weergaven: 92
    Bert die dingen weer eens te serieus neemt, we hebben het al vaker ter discussie gesteld maar die arme jongen snapt de sociale constructie van humor en sarcasme niet helemaal, kan hij ook niets aan doen natuurlijk :yes:
    Nee, maar ik ben wel buffer dan jij. :p
    Ik ben heel sociaal als ik daar zin in heb.
    Heb ik nooit.
     
    Nee, maar ik ben wel buffer dan jij. :p
    Ik ben heel sociaal als ik daar zin in heb.
    Heb ik nooit.
    Nu moet je niet gaan doen of dat een hele prestatie is, dat is iets als trots zijn op een 13 jarige omdat hij zijn veterstrik diploma heeft gehaald (na AAS te gebruiken):p
     
    Ik heb wel eens deze huurauto gekregen op zakenreis, omdat er niets goedkopers beschikbaar was kreeg 'k een gratis upgrade:
    1568229175795.png
     
    Persoonlijk zit ik het liefst gewoon hier in Nederland op kantoor achter m'n computer met een bak havermout en een kop koffie en als er problemen zijn bellen ze maar op en los ik het vanaf hier op.

    Bedoel je niet op je zolderkamertje?
     
    Nu moet je niet gaan doen of dat een hele prestatie is, dat is iets als trots zijn op een 13 jarige omdat hij zijn veterstrik diploma heeft gehaald (na AAS te gebruiken):p
    Oké, zullen we het over diploma's hebben? :P
    Cum Laude MSc Aerospace Engineering, in deeltijd naast een full-time baan. Nu jij? :P Gevolg is wel dat mijn sociale leven naar 0 was gereduceerd en ik dit niet meer terug heb gekregen. :p
     
    Bedoel je niet op je zolderkamertje?
    Zelf.
    Ik werk tenminste... en ben alleen in het weekend thuis (alwaar ik geen zolder heb).
     
    Zullen we het over gescoorde chickies hebben?
     
    Oké, zullen we het over diploma's hebben? :P
    Cum Laude MSc Aerospace Engineering, in deeltijd naast een full-time baan. Nu jij? :P Gevolg is wel dat mijn sociale leven naar 0 was gereduceerd en ik dit niet meer terug heb gekregen. :p
    Ik ben nog bezig, aangezien ik nog een stuk jonger dan jij ben:rolleyes: maar ik houd mijn sociale leven nog draaiende. Heb jij wel ooit een sociaal leven gehad dan??
     
    En dan als loonslaaf bij defensie in dienst i.p.v. geld harken ergens anders :bang:
     
    Ik ben nog bezig, aangezien ik nog een stuk jonger dan jij ben:rolleyes: maar ik houd mijn sociale leven nog draaiende. Heb jij wel ooit een sociaal leven gehad dan??
    Vroeger. Toen ik militaire academie ging doen werd het minder. Toen ik daarna naast m'n werk (regelmatig in het buitenland) ging studeren, gingen al mijn weekend en vakantie-uren op aan studie, zeker als ik ook nog dagelijks wilde sporten. De sportvereniging was het enige sociale. Overigens heb ik op mijn werk en in de sportschool genoeg sociale contacten, maar daarbuiten niet. :(
     
    Vroeger. Toen ik militaire academie ging doen werd het minder. Toen ik daarna naast m'n werk (regelmatig in het buitenland) ging studeren, gingen al mijn weekend en vakantie-uren op aan studie, zeker als ik ook nog dagelijks wilde sporten. De sportvereniging was het enige sociale. Overigens heb ik op mijn werk en in de sportschool genoeg sociale contacten, maar daarbuiten niet. :(
    Je hebt nu 28taP toch?
     
    En dan als loonslaaf bij defensie in dienst i.p.v. geld harken ergens anders :bang:
    Ik vind mijn werk leuk en dat is veel belangrijker dan mijn loonstrookje. Ik ga elke dag met plezier naar mijn werk en vind het geen probleem om (onbetaald) langer door te werken.
     
    Oké, zullen we het over diploma's hebben? :P
    Cum Laude MSc Aerospace Engineering, in deeltijd naast een full-time baan. Nu jij? :P Gevolg is wel dat mijn sociale leven naar 0 was gereduceerd en ik dit niet meer terug heb gekregen. :p
    Ik heb alle zwemdipoma's van A tot en met F.

    Ik vind mijn werk leuk en dat is veel belangrijker dan mijn loonstrookje. Ik ga elke dag met plezier naar mijn werk en vind het geen probleem om (onbetaald) langer door te werken.
    Ik vind zowel mijn werk áls mijn loonstrookje winst uit onderneming leuk :eyebrow:
     
    Back
    Naar boven