AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (36 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Bijna elk uur van de nacht gezien.
    Heel onrustig geslapen.
    Even uit bed en opnieuw erin, om dan uiteindelijk rond half twee een stevige doch ongewilde elleboogstoot uit te delen aan het kader van de toiletdeur...
    Het is vast maandag vandaag.


    Desondanks erin geslaagd deze horror te overleven.
     
    Bijna elk uur van de nacht gezien.
    Heel onrustig geslapen.
    Even uit bed en opnieuw erin, om dan uiteindelijk rond half twee een stevige doch ongewilde elleboogstoot uit te delen aan het kader van de toiletdeur...
    Het is vast maandag vandaag.


    Desondanks erin geslaagd deze horror te overleven.
    Ik ook :( 2 uurtjes geslapen denk ik. Vanavond er maar lekker vroeg in.
     
    Bijna elk uur van de nacht gezien.
    Heel onrustig geslapen.
    Even uit bed en opnieuw erin, om dan uiteindelijk rond half twee een stevige doch ongewilde elleboogstoot uit te delen aan het kader van de toiletdeur...
    Het is vast maandag vandaag.


    Desondanks erin geslaagd deze horror te overleven.

    Dit maakt toch niet je dag goed of ben je blij dat je het hebt overleefd? In ieder geval veel sterkte met het overleven van de rest van de dag!
     
    Papaatje wat geld neergelegd hier als bedankje voor de hulp in dat nieuwe huis :o
    'k Zou wel 20x zoveel verdiend hebben met een vakantiejob in dezelfde tijd ma bon, liever papa helpen dan

    Kan ik weer spenderen aan fitness shizzle
     
    Papaatje wat geld neergelegd hier als bedankje voor de hulp in dat nieuwe huis :o
    'k Zou wel 20x zoveel verdiend hebben met een vakantiejob in dezelfde tijd ma bon, liever papa helpen dan

    Kan ik weer spenderen aan fitness shizzle


    moet je zien als investeren in de toekomst ..uiteindelijk zal het een keer jou eigendom worden
     
    Dit maakt toch niet je dag goed of ben je blij dat je het hebt overleefd? In ieder geval veel sterkte met het overleven van de rest van de dag!
    Dank!
    Voorlopig nog steeds alive and kicking.
     
    Bijna elk uur van de nacht gezien.
    Heel onrustig geslapen.
    Even uit bed en opnieuw erin, om dan uiteindelijk rond half twee een stevige doch ongewilde elleboogstoot uit te delen aan het kader van de toiletdeur...
    Het is vast maandag vandaag.


    Desondanks erin geslaagd deze horror te overleven.
    Wat had die toiletdeur jou misdaan om zo mishandeld te worden?
    Sterkte vandaag IP, en komende nacht eens goed slapen.
     
    Heerlijk shoulder press apparaat
     

    Bijlagen

    • ADFD171E-8017-439A-84C2-F61741DA4D6B.jpeg
      ADFD171E-8017-439A-84C2-F61741DA4D6B.jpeg
      140,3 KB · Weergaven: 99
    vandaag verloor ik mijn geduld met het plaatsen van een schuifpui , opvallend hoe dingen wel goed kunnen gedaan worden door je vaklui, als je dreigt ze terug naar de werkplaats te laten lopen :P
     
    Back
    Naar boven