XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #132.183
Niet "dik" maar vetkwab rond m'n navel die ik nog wat weg wil krijgen voor ik wil bulken.
Is meer voor 't mentale I guess, anders zou ik bulken snel opgeven waarschijnlijk.
T eerste wat er ook weer aan zit.
Maar goed doen wat je zelf wil.

Echter 1kg per week is wel beetje overdreven he;)

• #132.184
Mensen vroegen mij wat en ik reageer gewoon. Stel je niet aan.
Zo doorzichtig als wat. Dit weet je zelf gelukkig ook. Kan ook het spelletje meespelen hoor, ben de moeilijkste niet. Laten we het anders houden op het mentale waar je eerder over schreef.

• #132.185
  • #132.187
Ik dacht dat de verleden tijd van posten op een locatie met dubbel t zou zijn.
De verleden tijd wel, net als van posten op een forum (wat ik bedoelde, maar het werkwoord is hetzelfde). Ik dacht echter dat het in jouw bericht ott was, maar verleden tijd zou ook kunnen (in mijn bericht was het infinitief). Vergeet het bericht dat ik postte ;).

• #132.188
Zo doorzichtig als wat. Dit weet je zelf gelukkig ook. Kan ook het spelletje meespelen hoor, ben de moeilijkste niet. Laten we het anders houden op het mentale waar je eerder over schreef.
Grote mond voor iemand die nogal wat aandacht zocht privé.

Ik val jou niet lastig, moet jij mij niet lastig vallen. Merci.

• #132.189
  • #132.195
Grote mond voor iemand die nogal wat aandacht zocht privé.
Heb de prive conversatie even nagelezen. Het snijdt absoluut geen hout wat je schrijft. Je denkt mij door zo weg te zetten dat dit iets over mij zegt, integendeel. Ik heb mij daarin heel correct opgesteld. Niks van zoeken bij.

• #132.197
Alleen de foto's is ook goed.

• #132.200
@Kathlinoo Kan jij nog een paar foto's posten zodat wij kunnen analyseren hoeveel vet jij nog moet verliezen.
Bij voorbaat dank.

Terug
Naar boven