Maak een ander z'n bed niet op, sorry.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maak een ander z'n bed niet op, sorry.

Mensen vroegen mij wat en ik reageer gewoon. Stel je niet aan.Wat een gewauwel. Zeg gewoon dat je aandacht wilt. En bulk je de t*ring. Doen we heus niet lelijk over.
T eerste wat er ook weer aan zit.Niet "dik" maar vetkwab rond m'n navel die ik nog wat weg wil krijgen voor ik wil bulken.
Is meer voor 't mentale I guess, anders zou ik bulken snel opgeven waarschijnlijk.

Zo doorzichtig als wat. Dit weet je zelf gelukkig ook. Kan ook het spelletje meespelen hoor, ben de moeilijkste niet. Laten we het anders houden op het mentale waar je eerder over schreef.Mensen vroegen mij wat en ik reageer gewoon. Stel je niet aan.
Spijtig genoegT eerste wat er ook weer aan zit.
Maar goed doen wat je zelf wil.

True. Achteraf gezien is die 3 kilo wel best. Lijkt gewoon traag te gaan in vergelijking met de moeite die je erin stopt.
Je moet die ene foto van een kilo vet nog eens bekijken hoeveel het eigenlijk isSpijtig genoeg
True. Achteraf gezien is die 3 kilo wel best. Lijkt gewoon traag te gaan in vergelijking met de moeite die je erin stopt.
De verleden tijd wel, net als van posten op een forum (wat ik bedoelde, maar het werkwoord is hetzelfde). Ik dacht echter dat het in jouw bericht ott was, maar verleden tijd zou ook kunnen (in mijn bericht was het infinitief). Vergeet het bericht dat ik postteIk dacht dat de verleden tijd van posten op een locatie met dubbel t zou zijn.
.Grote mond voor iemand die nogal wat aandacht zocht privé.Zo doorzichtig als wat. Dit weet je zelf gelukkig ook. Kan ook het spelletje meespelen hoor, ben de moeilijkste niet. Laten we het anders houden op het mentale waar je eerder over schreef.
Je moet er ook geen moeite insteken, enkel je lul. Ik heb vernomen dat @Kathlinoo ondanks haar veganisme wel van worsten houdt.xd Ik ga er geen moeite in steken, zo goed als alle tijd die ik heb steek ik in fitness dusja
Haha. Die is creatief. Toont toch het een en ander aan. Lange teentjes. Heerlijk.Grote mond voor iemand die nogal wat aandacht zocht privé.
Ik heb het niet zo voor zeewier, excusesJe moet er ook geen moeite insteken, enkel je lul. Ik heb vernomen dat @Kathlinoo ondanks haar veganisme wel van worsten houdt.
Kan jij 1 pagina van deze 6610 noemen waar ergens iets interessant staat?
Ligt eraan met wie.
Heb de prive conversatie even nagelezen. Het snijdt absoluut geen hout wat je schrijft. Je denkt mij door zo weg te zetten dat dit iets over mij zegt, integendeel. Ik heb mij daarin heel correct opgesteld. Niks van zoeken bij.Grote mond voor iemand die nogal wat aandacht zocht privé.
Je kan je ware aard nu eenmaal niet verbergen. En dat hoeft ook niet.@lienlien en de rest, kijk nu!! wat doe je me aan :'(