Heb jij in die spoiler nou echt de vergelijking gemaakt met Hitler?!Lientje misschien wel, maar lien niet. En al zeker geen dubbele lien

Doe even normaal ajb.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb jij in die spoiler nou echt de vergelijking gemaakt met Hitler?!Lientje misschien wel, maar lien niet. En al zeker geen dubbele lien

Ja ik dacht al dat het te erg was voor dit forum, very sorry. Heb t direct verandert! Wat ben ik toch een lieve jongen heHeb jij in die spoiler nou echt de vergelijking gemaakt met Hitler?!
Doe even normaal ajb.
Ik zeg weekban?Ja ik dacht al dat het te erg was voor dit forum, very sorry. Heb t direct verandert! Wat ben ik toch een lieve jongen he
No further comment. Laten we het daarop maar houden.Ja ik dacht al dat het te erg was voor dit forum, very sorry. Heb t direct verandert! Wat ben ik toch een lieve jongen he
No führer comment. Laten we het daarop maar houden.
Ook omdat je nog geen haar op je borst hebt...De meesten schatten mij jonger.
Maar dat is eerder door mijn kinderachtig gedrag denk ik.
Meer dan welkom! Ik zet de flessen vast klaar.Mijn double trouble splitschema.
Straks lower traps trainen met @svenrpb , daarna pizza buffet bij @natty87 .
Zal nodig zijn want de namiddag brengt ons nog een superset training voorarmen met @MrDroeftoeter .
Dan richting Helmond met meneer Toeter en @Sanca Magni om samen met @Lm7790 en @Vieze jij de stad onveilig(er) te maken.
Hoop dat ik de ochtend haal...
Want zaterdag graag een extra kuiten sessie gedaan met de King of Calves @wovano !
Also extra uitdaging voor mezelf geen alcohol voor 14u vandaag.

Vergeet niet dat je na afloop van alles nog een afspraak hebt met @Bert in de sauna om stoom af te blazen.Mijn double trouble splitschema.
Zal nodig zijn want de namiddag brengt ons nog een superset training voorarmen met @MrDroeftoeter .
Dan richting Helmond met meneer Toeter en @Sanca Magni om samen met @Lm7790 en @Vieze jij de stad onveilig(er) te maken.
Want zaterdag graag een extra kuiten sessie gedaan met de King of Calves @wovano !
Dit is de laatste keer dat wij naar Helmond gaan, kut stad.Mijn double trouble splitschema.
Dat heet strafcardio!Vergeet niet dat je na afloop van alles nog een afspraak hebt met @Bert in de sauna om stoom af te blazen.

Dat wordt een lange eerste daghelft vandaag. Stay strong IP!Also extra uitdaging voor mezelf geen alcohol voor 14u vandaag.
Beste wat je dan kan doen is je wekker na 14u zetten dan.Also extra uitdaging voor mezelf geen alcohol voor 14u vandaag.
Ik vond dat stukje van die ene jongen die steeds afgeleid en opgewonden werd van poserende mannen in de kleedkamer wel interessant.Kan jij 1 pagina van deze 6610 noemen waar ergens iets interessant staat?
Dit gaat toch over @Robin_ ?Ik vond dat stukje van die ene jongen die steeds afgeleid en opgewonden werd van poserende mannen in de kleedkamer wel interessant.
Denk @ThuggishRuggish
Die sport niet.
Beter lezen Turk.
Ik ga zo heen. Ik ben dan minstens twee weken niet geweest.