XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #132.721
De meeste van gisteren, stuk of 5, ik was half ziek. Alles met alcohol.
Hopelijk intussen aan de beterhand?
No joke, maar ik vond sommigen van jouw posts al erg "on-Berts" (is that even a word?) klinken. :)
Is @pat82 intussen nuchter?
Of alweer dronken? :p
Geniet allebei nog van jullie vakantie!

• #132.722
Ben in de winkel, vrouw vraagt breng je iets mee voor me.

Ze hebben hier helaas geen sigaretten.
IMG_20190928_154027.jpg

Ok.
En ze hebben ook geen alcohol zeker?

• #132.725
@lienlien even getwijfeld maar er zijn grenzen.
Denk niet dat dit het juiste bloemetje is wanneer ze zegt af en toe een bloemetje mag wel.
IMG_20190928_155003.jpg

• #132.726
Hopelijk intussen aan de beterhand?
No joke, maar ik vond sommigen van jouw posts al erg "on-Berts" (is that even a word?) klinken. :)
Is @pat82 intussen nuchter?
Of alweer dronken? :p
Geniet allebei nog van jullie vakantie!
Ik voel me nu wel weer goed en kan weer eten verdragen. Ook getraind vandaag. Nog niet op volle kracht, maar met 8 reps op 110 kg op een bijna nuchtere maag mag ik niet klagen. Was vanavond 1,5 kg lichter dan voor de vakantie. : :roflol:. Zal wel vocht en maaginhoud zijn.
@pat82 voelt zich nu wat minder.

• #132.728
Ik voel me nu wel weer goed en kan weer eten verdragen. Ook getraind vandaag. Nog niet op volle kracht, maar met 8 reps op 110 kg op een bijna nuchtere maag mag ik niet klagen. Was vanavond 1,5 kg lichter dan voor de vakantie. : :roflol:. Zal wel vocht en maaginhoud zijn.
@pat82 voelt zich nu wat minder.
Goed om horen. Blij dat je je beter voelt.
Wel vervelend dat je wederhelft zich nu minder goed voelt.
Jullie wisselen mekaar blijkbaar af...
Beterschap @pat82 !

• Like
Waarderingen: BB_
  • #132.729
Gohoho, deze keer waren er meer van het vrouwelijke geslacht dan het mannelijk in de fitness. En nog ongeveer van mijn leeftijd ook.
Jammer dat er een flauwe training in zat, zou beter geweest zijn tijdens squats ofzo :')

• #132.730
Gohoho, deze keer waren er meer van het vrouwelijke geslacht dan het mannelijk in de fitness. En nog ongeveer van mijn leeftijd ook.
Jammer dat er een flauwe training in zat, zou beter geweest zijn tijdens squats ofzo :')
Volgens mij heb je dit in het verkeerde topic gepost ;).

• #132.732
was je tijdens het women only uurtje in de gym?

• #132.734
Ik heb daar al veel goeds over gehoord. Maar ken het echter niet persoonlijk. Maar met m'n oude tank was geen optie.

heerlijk. Vrijwel alles staat erop, playlists aanmaken, online en offline luisteren.

mijn auto wil het ook streamen dat helpt.

en natuurlijk lekker op mijn iPods in de sportschool. Want de hele slamfm word ik depressief van.

• #132.735
heerlijk. Vrijwel alles staat erop, playlists aanmaken, online en offline luisteren.

mijn auto wil het ook streamen dat helpt.

en natuurlijk lekker op mijn iPods in de sportschool. Want de hele slamfm word ik depressief van.
Heb ook een Spotify abbo. 10tje in de maand is het zeker waard.

• #132.737
Kijk ik 'n filmpje van squat transformatie van een gastje van 14 t.e.m 16 jaar.
Die squat ffjes 215kg lol, in buitenland zitten ze toch nog op een ander niveau dan hier precies. Best jaloers

Terug
Naar boven