MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #132.701
  • #132.702
was eerst ook niet zo, maar de kookfilmpjes op zijn insta deden het zo goed dat hij een kookboek uit kon brengen. Geruchten gaan dat hij zelfs met een kookshow komt :D
Als het een coke-boek was geweest had ik het geloofwaardiger gevonden. Man man man...

Het had mij persoonlijk nog meer geïnteresseerd als rapper Sjors een pindakaas kookboek had uitgebracht dan dit. Maar goed blijkbaar ben ik daarbij in de minderheid.

• #132.703
Als het een coke-boek was geweest had ik het geloofwaardiger gevonden. Man man man...

Het had mij persoonlijk nog meer geïnteresseerd als rapper Sjors een pindakaas kookboek had uitgebracht dan dit. Maar goed blijkbaar ben ik daarbij in de minderheid.
Pindakaas kookboek?!
I'm in!

• Love
Waarderingen: LM
  • #132.706

zijn filmpjes zijn best leuk en hij kan aardig koken

• Like
Waarderingen: LM
  • #132.707
Wanneer je je €30 cheapskate belt vergeet en je maat leent je z’n €200 ironforce super dure belt. Meteen maar PR op rackpull gezet: 162,5 x 6.

Inb4 je bent zwak comments :(

• #132.708

hahahah hij is volgens mij al een paar jaar nuchter, maar hij kan erg goed koken en het is ook wel grappig. Maar ieder zijn eigen ding toch?:dunno:

• #132.711
Beste meneer benzinepeilmeter, als ik zeg first we lift than you drink dan is dat zo.

In het ergste geval is het. First we lift, then we walk and then you drink!

PS: ik heb al wat vertraging vandaag dus extra gas geven zit er wel in.
IMG_20190928_085416.jpg
IMG_20190928_085400.jpg

Laatst bewerkt:
  • #132.712
Docu van Ronnie op Netflix over zijn hoogte en dieptepunten yeah buddy!! :wl:

• #132.713
Beste meneer benzinepeilmeter, als ik zeg first we lift than you drink dan is dan zo.

In het ergste geval is het. First we lift, then we walk and then you drink!

PS: ik heb al wat vertraging vandaag dus extra gas geven zit er wel in.
IMG_20190928_085416.jpg
IMG_20190928_085400.jpg

Stubru ,beter word het niet, kunnen we in Nederland alleen maar van dromen

• #132.717
Deze zender is toch vrij goed te horen in Nederland of ben ik verkeerd?

Jazeker,ik bedoelde met mijn post dat we in Nederland geen kwaliteitszenders hebben zoals StuBru,enkel dj's die denken heel grappig te zijn en in een minuut tekst 60 keer het woord ik gebruiken

• Like
Waarderingen: BB_
  • #132.718
Jazeker,ik bedoelde met mijn post dat we in Nederland geen kwaliteitszenders hebben zoals StuBru,enkel dj's die denken heel grappig te zijn en in een minuut tekst 60 keer het woord ik gebruiken
Ahzo nu begrijpen we elkaar.
Maar jullie hebben dus ook gewoon radio in Helmond?
Ik vraag dit voor een vriend @MrDroeftoeter

Terug
Naar boven