MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (1 bezoeker)

Mannen met leggings…

• Nee, dit is echt zoooooo 2019

Stemmen: 0 0,0%

• Totaal stemmers
    75

Users who are viewing this thread

• Vonk

Prof. dr.
    Elite Member
    +10 jaar member
    Lid geworden
    3 okt 2008
    Lengte
    1m85
    Massa
    108kg
    Vetpercentage
    10%
    Hoeveel, gebruikers bespreken het met hun huisarts en laten bloedprikken op kosten van hun verzekering?

Zeer weinig. Gaat overigens gewoon van je eigen risico af, dus in die zin zouden ze in theorie geen extra belasting vormen voor de zorgkosten. Valt in elk geval te verwaarlozen en valt compleet in het niet bij de mensen die problemen ondervinden van overmatig alcoholgebruik of bijvoorbeeld roken, of andere drugs.

Steks

Massive Warrior
    Lid geworden
    21 feb 2017
    Lengte
    1m82
    Massa
    92kg
    Ik snap wat je bedoelt, maar het zijn toch kosten die niet noodzakelijk zijn.

DeepblueTonijn

Deepblue Tonijn Olijfolie
    Elite Member
    Lid geworden
    28 mei 2015
    Lengte
    1m92
    Massa
    107kg
    Vetpercentage
    14%
    Was wel een interessant verhaal, doen we verder niks mee.

Vonk

Prof. dr.
    Elite Member
    +10 jaar member
    Lid geworden
    3 okt 2008
    Lengte
    1m85
    Massa
    108kg
    Vetpercentage
    10%
    Daar ben ik niet verlegen voor.

Dat weten we inmiddels :D Belangen dien je te beschermen, niets mis mee (in een dictatorschap :D)

Ik snap wat je bedoelt, maar het zijn toch kosten die niet noodzakelijk zijn.

Ook dat is marginaal ten opzichte van de kosten die niet noodzakelijk zouden zijn als iedereen een gezond en verslavingsloos leven zou leiden. Het tegendeel is helaas waar en daar waar de AAS gebruiker zelfs graag een vinger aan de pols houdt inzake zijn of haar gezondheid, zal de andere grotere last op de zorgkosten pas in het traject komen als de klachten dermate groot zijn dat deze niet meer te negeren zijn. Er is natuurlijk een legio aan "welvaartsziekten" te benoemen in dat kader.

HillR

Huge Freak
    Elite Member
    Foto Contest Winner
    Lid geworden
    2 dec 2012
    Lengte
    1m50
    Vetpercentage
    17%
    Nou censuur van de bovenste plank :roflol:
    Opgeschoond, ik heb eerder al aangegeven het te laten rusten :mad:

Doe maar lekker bashen op de hoofdsponsor, dan is er binnenkort geen forum meer :thumbs:

We bashen niet.

Het is gewoon een waargebeurd verhaal. Ik vind het echt belachelijk dat dat dan niet meer besproken mag worden.

Hij weet toch zelf ook wel dat hij het heeft gedaan, is er tenslotte voor veroordeeld. Dan kun je toch niet net doen alsof er niets gebeurd is.

Uiteindelijk maken de leden net zo goed het forum als de hoofdsponsor...

Vonk

Prof. dr.
    Elite Member
    +10 jaar member
    Lid geworden
    3 okt 2008
    Lengte
    1m85
    Massa
    108kg
    Vetpercentage
    10%
    We bashen niet.

Het is gewoon een waargebeurd verhaal. Ik vind het echt belachelijk dat dat dan niet meer besproken mag worden.

Hij weet toch zelf ook wel dat hij het heeft gedaan, is er tenslotte voor veroordeeld. Dan kun je toch niet net doen alsof er niets gebeurd is.

Uiteindelijk maken de leden net zo goed het forum als de hoofdsponsor...

Moeten we net als de boeren voor onze DBB rechten opkomen hier :windup:

Ano_261020

Ripped Bodybuilder
    Lid geworden
    31 okt 2018
    Lengte
    1m81
    Massa
    82kg
    Vetpercentage
    12%
    Na aanleiding van wat er wel staat moet ik opmaken dat de labels van XXL niet altijd hebben geklopt...?

2Stronk

Competitive Bodybuilder
    Lid geworden
    1 apr 2013
    Lengte
    2m01
    Na aanleiding van wat er wel staat moet ik opmaken dat de labels van XXL niet altijd hebben geklopt...?
    En B&F verkoopt (verkocht) zeer goede kwaliteit whey, waar zelfs meer eiwit in zit dan op het label staat!

HillR

Huge Freak
    Elite Member
    Foto Contest Winner
    Lid geworden
    2 dec 2012
    Lengte
    1m50
    Vetpercentage
    17%
    Moeten we net als de boeren voor onze DBB rechten opkomen hier :windup:

Ik werd net gebeld door iemand die in de file stond, of ze "letselschade" kan verhalen op de boeren, omdat ze al 2,5 te laat is op haar werk.....

Vonk

Prof. dr.
    Elite Member
    +10 jaar member
    Lid geworden
    3 okt 2008
    Lengte
    1m85
    Massa
    108kg
    Vetpercentage
    10%
    Ik werd net gebeld door iemand die in de file stond, of ze "letselschade" kan verhalen op de boeren, omdat ze al 2,5 te laat is op haar werk.....

:roflol: Vast een bekakte pauper die geen idee heeft waar haar stukje biologisch gehouden tournedos vandaan komt :emo:

Peter R.

Onder Koffer
    Elite Member
    +15 jaar member
    Lid geworden
    16 mei 2006
    Opgeschoond, ik heb eerder al aangegeven het te laten rusten :mad:

Doe maar lekker bashen op de hoofdsponsor, dan is er binnenkort geen forum meer :thumbs:
    Aangezien dit forum redelijk geïndexeerd wordt op o.a. google wilt de sponsor kennelijk maar wat graag voorkomen dat bepaalde zoektermen in de top 10 komen, dat weglopen zal meevallen. Maar wat ik wel vreemd vindt is dat je kennelijk invloed kan kopen, en daarmee de boel kan laten censureren. Dat wordt dan bashen genoemd maar is op feiten gebaseerd. En die flauwekul over anders binnenkort geen forum meer, please. Dit is gewoon fout. Ik heb mijn plasje nu gepleegd maar ik verwacht van geen enkele moderator in de toekomst enige verbazing over dit soort praktijken in de politiek, het bedrijfsleven of waar dan ook.

Vonk

Prof. dr.
    Elite Member
    +10 jaar member
    Lid geworden
    3 okt 2008
    Lengte
    1m85
    Massa
    108kg
    Vetpercentage
    10%
    Ik weet iig 100% zeker dat de allereerste labtest niet van een van beide partijen is gekomen....

Was dat niet een samenwerking van DBB leden hier? Meen me dat er zelfs een inzamelingsactie is geweest, of was dat pas na het uitkomen van de eerste rapporten?

Naar boven