AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Requim for a dream

Zeg niet dat jij GTST kijkt Arydan? wtf?

ff gegoogle'd: Is dit een gala pak????

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Post added wo 22 jun 2011 at 22:01 ----------

Rtlgemist en dan gtst?:o Wiet is going nuts brah
Nee, een gala zal wss een White tie of een smoking als dresscode hebben. Wat je hier hebt is een normale 'dress' dus iets wat meer naar bijvoorbeeld je werk gedragen word.
Het is echter wel zo dat bij vele middelbare scholieren de kennis van de Etiquette evenveel is als het begrotingsoverschot van Griekenland. Dus weet niet wat jou aangeraden is.

---------- Post added wo 22 jun 2011 at 22:09 ----------

Met jaret leto?
Been there done that.
Nou dan kijk je hem toch niet.

Lol, weet weinig van griekenland maar ik wil daar niet popiejopie uit gaan hangen met een opvallend pak.
Maar dat bovenstaande plaatje kan toch naar een diploma uitreiking? je moest immers komen met gala-kledij of feestelijke kledij.

Lol, weet weinig van griekenland maar ik wil daar niet popiejopie uit gaan hangen met een opvallend pak.
Maar dat bovenstaande plaatje kan toch naar een diploma uitreiking? je moest immers komen met gala-kledij of feestelijke kledij.
Ja dat kan wel, maar zoals ik al zei.. de meeste gala's zijn tegenwoordig niet zo formeel meer. Doe gewoon wat je leuk vind, en miss wil otherwizethen wel mee als date.

2 chicks regelen een date voor mij met de chick:cool:

Net lekker wezen poepen.

Gister gewogen...ik zit eindelijk op 100 (100,5) kg op 15,4% vet oleeejjj oleeejjj!!!

Vandaag een PR bij los bankdrukken gedaan: 80 kilo x 2 ofzo. Was aan het einde van me anderhalf uur trainen. Dus ik probeer binnen deze 2 maanden wel 80x 6 a 8 keer te doen.

Ben wel blij, want zoals jullie weten train ik nauwelijks :D

Norditropin en melanotan binnen gekregen.:)

Vandaag een PR bij los bankdrukken gedaan: 80 kilo x 2 ofzo. Was aan het einde van me anderhalf uur trainen. Dus ik probeer binnen deze 2 maanden wel 80x 6 a 8 keer te doen.

Ben wel blij, want zoals jullie weten train ik nauwelijks :D

net echt

jaloers?

Terug
Naar boven