fiezefur
Huge Freak
- Waardering
- 1.884
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 91kg
- Vetpercentage
- 7%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Google is your friend.
Maar geloof me je wilt niet in een echt gala pak komen op je diplomauitreiking.
?
Wiet is going nuts brahMet jaret leto?
gtst...dat is de beta soap onder de soaps. Soaps zijn beta.ff gegoogle'd: Is dit een gala pak?
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
---------- Post added wo 22 jun 2011 at 22:01 ----------
Rtlgemist en dan gtst?Wiet is going nuts brah
gtst...dat is de beta soap onder de soaps. Soaps zijn beta.
Nee, een gala zal wss een White tie of een smoking als dresscode hebben. Wat je hier hebt is een normale 'dress' dus iets wat meer naar bijvoorbeeld je werk gedragen word.ff gegoogle'd: Is dit een gala pak?
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
---------- Post added wo 22 jun 2011 at 22:01 ----------
Rtlgemist en dan gtst?Wiet is going nuts brah
Nou dan kijk je hem toch niet.
Ja dat kan wel, maar zoals ik al zei.. de meeste gala's zijn tegenwoordig niet zo formeel meer. Doe gewoon wat je leuk vind, en miss wil otherwizethen wel mee als date.Lol, weet weinig van griekenland maar ik wil daar niet popiejopie uit gaan hangen met een opvallend pak.
Maar dat bovenstaande plaatje kan toch naar een diploma uitreiking? je moest immers komen met gala-kledij of feestelijke kledij.
Doe gewoon wat je leuk vind, en miss wil otherwizethen wel mee als date.

Strong Alpha is Strong.
Kiddo's?? Zelf ben je toch ook pas 17?Ik heb al een keer 3e klas buikspierkwartier gegeven..xD
Helemaal dood die kiddo's.
Gratz brahGister gewogen...ik zit eindelijk op 100 (100,5) kg op 15,4% vet oleeejjj oleeejjj!!!

Vandaag een PR bij los bankdrukken gedaan: 80 kilo x 2 ofzo. Was aan het einde van me anderhalf uur trainen. Dus ik probeer binnen deze 2 maanden wel 80x 6 a 8 keer te doen.
Ben wel blij, want zoals jullie weten train ik nauwelijks![]()