MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #133.244
  • #133.245
In de trein terug naar huis. Straks lopen door de regen... maar iemand heeft zijn paraplu laten liggen, dus die is voor mij! Kom ik toch nog droog thuis :D

• #133.246
Tweede ronde :P.
WP_20191004_15_23_54_Pro.jpg
Je hebt smaak. Sint Bernardus (Abt 12) is vrijwel gelijk aan West-Vleteren (12), één van de beste bieren.

• Like
Waarderingen: Bubs
  • #133.247
Zo, nieuwe iphone, dat maakt de dag best goed, vooral nu alles is ingesteld en ik eindelijk face-id heb en al dat soort gedoe. Maar vooral een batterij die niet minstens 4x per dag opgeladen moet....

• #133.249
Je hebt smaak. Sint Bernardus (Abt 12) is vrijwel gelijk aan West-Vleteren (12), één van de beste bieren.

Ik vond west-vleteren maar tegenvallen. Prima te drinken, maar eigenlijk ook niet mijn smaak. Nu ben ik geen belgisch bierdrinker, meer een liefhebber van de duitse hefe weizen, maar alsnog. Ik had er meer van gehoopt. Ik vind de goede kriek van boon, of goudenband wel aardig trouwens. Maar al dat zware belgische bier.... geen lol aan, alleen IPA vind ik nog minder ;)

• #133.250
Ik vond west-vleteren maar tegenvallen. Prima te drinken, maar eigenlijk ook niet mijn smaak. Nu ben ik geen belgisch bierdrinker, meer een liefhebber van de duitse hefe weizen, maar alsnog. Ik had er meer van gehoopt. Ik vind de goede kriek van boon, of goudenband wel aardig trouwens. Maar al dat zware belgische bier.... geen lol aan, alleen IPA vind ik nog minder ;)
Boon is het putjes water onder de kriek.
Maar voor die West Vleteren deel je teleurstelling. Veel faam maar niet exceptioneel.

• #133.251
  • #133.252
Een een Westmalle, Gulden Draak, Chouffe, Orval, Hertog Jan Grand Prestige, La Trappe o.i.d.? Het hoeft niet per se zwaar te zijn, dubbel of blond kan toch ook prima?
IPA is aan mij ook niet besteed. Stout al helemaal niet.

• #133.255
Een een Westmalle, Gulden Draak, Chouffe, Orval, Hertog Jan Grand Prestige, La Trappe o.i.d.? Het hoeft niet per se zwaar te zijn, dubbel of blond kan toch ook prima?
IPA is aan mij ook niet besteed. Stout al helemaal niet.

Blond vind ik wel lekker. Tripel gaat bij mij in de pannenkoeken vanwege de smaak en het gist :D

Affligem vin dik ook wel ok trouwens, zowel blond als de 'normale'

• #133.256
Boon is het putjes water onder de kriek.
Maar voor die West Vleteren deel je teleurstelling. Veel faam maar niet exceptioneel.

Wat was dan die hele goede kriek, liefkens? In ieder geval met echte kurk erin a la champagne. Die von dik wel echt lekker.

Edit: ik vin dzowel boon als Lindemans erg lekker. beiden prima. En liefmans! Goudenband is ook erg fijn, lekker bij een kaasje!

• #133.260
Ik vind ze geloof ik allemaal wel ok, liefmans was een van mijn favorieten. Mijn lievelingsbier (het zal een belg wellicht zeer doen) is Lowenbrau Hefe Weisse
Deze.
IMG_20191004_223646.jpg

Ja doet geen pijn hoor. Je smaak mag gelijk welke zijn.
Edelweiss witbier gaat er hier wel goed in.

Terug
Naar boven