MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Mannen met leggings…

• Nee, dit is echt zoooooo 2019

Stemmen: 0 0,0%

• Totaal stemmers
    76

Users who are viewing this thread

Sparks79

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
19 mei 2019
Lengte
1m94
Massa
103kg
Vetpercentage
12%
Ik bedoel niet socializen maar gewoon dat er mensen om je heen zijn. Oordopjes in en gaan. :)
Voor mij geldt ook wel dat als ik in de sportschool ben, dat ik ook echt ga trainen. Thuis is er zat afleiding in vorm van kinderen, vrouw, etc.

Ben waarschijnlijk minder strict en goed aan het trainen als ik het thuis zou doen i.p.v. in de sportschool. En ze hebben daar een sauna, dat is ook wat waard!

Aquaexplo

Ripped Bodybuilder
Relnicht
Lid geworden
11 dec 2018
Lengte
1m84
Massa
83kg
Vetpercentage
18%
Voor mij geldt ook wel dat als ik in de sportschool ben, dat ik ook echt ga trainen. Thuis is er zat afleiding in vorm van kinderen, vrouw, etc.

Ben waarschijnlijk minder strict en goed aan het trainen als ik het thuis zou doen i.p.v. in de sportschool. En ze hebben daar een sauna, dat is ook wat waard!
een sauna is idd iets mis aan de gym waar ik nu train.... ff na het trainen de sauna in een daarna onder de koude douche, heerlijkk

ACE

Freaky Bodybuilder
Elite Member
Lid geworden
26 aug 2018
Verkeerde toppa

Laatst bewerkt:

Sparks79

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
19 mei 2019
Lengte
1m94
Massa
103kg
Vetpercentage
12%
Met je zweterige klavots op een bankje zitten waar net een ander zijn klavots heeft lopen uitlekken. :kots:

handdoekje, denk je dat iemand met een heel dun laagje stof extra op je bankje minder vies is? Die sauna is iig nog 85 graden, gaan bacteriën wel dood.

ik wil niet weten hoe smerighet bench station is na een dagje.

daarnaast gaat er bij ons bijna niemand douchen en nog minder in de sauna.

ThuggishRuggish

🧊
Elite Member
Lid geworden
28 mei 2014
handdoekje, denk je dat iemand met een heel dun laagje stof extra op je bankje minder vies is? Die sauna is iig nog 85 graden, gaan bacteriën wel dood.

ik wil niet weten hoe smerighet bench station is na een dagje.

daarnaast gaat er bij ons bijna niemand douchen en nog minder in de sauna.

Reinigen ze de bench elke dag bij jullie?

Pipsie

Cool Novice
Lid geworden
24 aug 2012
Lengte
1m85
Massa
84kg
Vetpercentage
6%
Vandaag ff rug gaan knallen in de gym wat men dag sowieso al goed maakt zet de patron ff
een super setje van tomorrowland op.... heel den gym uit den bol en wat een plezier!Super getraind
natuurlijk :haha::pressing::headphone:

Sparks79

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
19 mei 2019
Lengte
1m94
Massa
103kg
Vetpercentage
12%
Reinigen ze de bench elke dag bij jullie?

geen idee, maar in ieder geval niet veel vaker.

overigens zie ik ze echt wel eens schoonmaken bij ons, in de avond en ochtenden. Ze doen hun best. Is dan ook een ‘exclusieve’ fitness (lees: geen keten )

ACE

Freaky Bodybuilder
Elite Member
Lid geworden
26 aug 2018
Voor de mensen die in het zuiden wonen; 23 feb (zondag) is carnaval, wordt het die vrijdag en zaterdag ook gevierd of is het dat volgende weekend?

28taP

Audi, vide, tace, si tu vis vivere in pace
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
6 mrt 2008
Lengte
1m65
Massa
60kg
Vetpercentage
22%
Van vrijdag (donderdag kan ook nog wel) tot en met dinsdag. Genoeg dagen om naar de klote te gaan :klink:

En dat moet ook wel, anders is de muziek niet om aan te horen. Bier=plezier.

28taP

Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
6 mrt 2008
Lengte
1m65
Massa
60kg
Vetpercentage
22%
Voor de mensen die in het zuiden wonen; 23 feb (zondag) is carnaval, wordt het die vrijdag en zaterdag ook gevierd of is het dat volgende weekend?

Kom je carnaval vieren? Leuk een carnavalsdbbmeet, ook voor degenen die allerlei smiley’s op hun gezichten plakken, want anoniem, mits je goed verkleed bent.

• Like
Waarderingen: ACE

ACE

Freaky Bodybuilder
Elite Member
Lid geworden
26 aug 2018
Kom je carnaval vieren? Leuk een carnavalsdbbmeet, ook voor degenen die allerlei smiley’s op hun gezichten plakken, want anoniem, mits je goed verkleed bent.
Nee juist niet, m’n vriendengroep wil dat weekend naar Eindhoven als ze daar dan volop carnaval vieren ga ik niet mee, hekel aan carnaval :p

28taP

Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
6 mrt 2008
Lengte
1m65
Massa
60kg
Vetpercentage
22%
Nee juist niet, m’n vriendengroep wil dat weekend naar Eindhoven als ze daar dan volop carnaval vieren ga ik niet mee, hekel aan carnaval :p

Oh daar is niet echt carnaval :roflol: kan je rustig heen. Wel iets drukker dan normaal.

28taP

Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
6 mrt 2008
Lengte
1m65
Massa
60kg
Vetpercentage
22%

Cultuurbarbaar! Nee, ik heb ook een hekel aan carnaval, behalve als ik naar de ... ben. Dan is het super gezellig. Alaaf.

Naar boven