Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #133.861
Nog een maandje sparen en dan ga ik starten met m’n middelbare school en donderdag heb ik een adviesgesprek over mijn idee wat ik op de markt ga brengen. :haha:
Goed bezig, welke opleiding ga je doen?

En dat idee zal je ons wel
Niet vertellen... ik breng ook (samen met een berg collega’s) wel producten op de markt, dus als je tips nodig hebt dan vraag je maar.

• #133.862
Gisteren te Apeldoorn vroeg iemand mij te helpen bij het spotten.
Incline barbell presses met 50kg totaal. Ik ben niet sterk, maar damn dit was wel wat vreemd.
En begrijp me niet verkeerd hoor, iedereen begint ergens. Maar deze jongeman had een slingshot om, polsbanden en een bitje in.
10 reps en dat was het. :eek!:

• #133.863
Goed bezig, welke opleiding ga je doen?

En dat idee zal je ons wel
Niet vertellen... ik breng ook (samen met een berg collega’s) wel producten op de markt, dus als je tips nodig hebt dan vraag je maar.

De havo. Goed om te weten! Zitten jullie in de marketing of maken jullie prototypes?

• #133.864
Incline barbell presses met 50kg totaal. Ik ben niet sterk, maar damn dit was wel wat vreemd.
En begrijp me niet verkeerd hoor, iedereen begint ergens. Maar deze jongeman had een slingshot om, polsbanden en een bitje in.
fake it till you make it

• #133.865
De havo. Goed om te weten! Zitten jullie in de marketing of maken jullie prototypes?
Ik zit in het management, aan de ontwikkelkant. Mijn team maakt dus de prototypes en zorgt dat we ze ook voor fatsoenlijke prijs kunnen produceren.

Samen met mijn marketingcollega verantwoordelijk voor nieuwe producten.

• #133.866

Een bitje?

• #133.872
Nog een maandje sparen en dan ga ik starten met m’n middelbare school en donderdag heb ik een adviesgesprek over mijn idee wat ik op de markt ga brengen. :haha:
:cheer:
Ik weet zeker dat dat gaat lukken, je studie. :D Ben benieuwd naar wat je op de markt gaat brengen. :)

• #133.874
En elke hoeveelheid drank beneden de fles is zeker een aperitief/digestief?
yph8a.jpg

• #133.876
  • Like
Waarderingen: BB_
  • #133.880

Fulltime opnieuw naar school? Of blijf je werken?

Succes in ieder geval, altijd mooi als mensen bijscholing volgen!

Terug
Naar boven