- Waardering
- 8.812
Je squat ook op air max zeker...
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je squat ook op air max zeker...
Kan jij dat dan ook doen bij de gast in mijn sportschool die sport in slippers(met smerige teennagels en harige voeten).
@Ron-nie ?Kan jij dat dan ook doen bij de gast in mijn sportschool die sport in slippers(met smerige teennagels en harige voeten).
Ik heb altijd gevoetbald dus squat niet
Subiet, het Frans zit er goed in!
G team van Zwolle?
Deed vorig jaar nog setjes van 4x220kg op me nek. Met mijn Airmax. Sleeves begon ik aan te doen na 160+Hier zie ik ze regelmatig, maar @dreamy1 squat wel 180 kg op air max.
Kan nooit lekker zitten denk ik. Maargoed, ieder zijn voorkeuren.
Ik snap ook niet dat er mensen komen trainen in hoodies. Veel te warm.
Je hoeft echt niet gespierd te zijn om een shirt met moeite uit te kunnen trekken, heb ik ook al last van.Deed vorig jaar nog setjes van 4x220kg op me nek. Met mijn Airmax.
Ik train zelf in een dunne vest. Is ook makkelijk uit te doen na je training ipv een shirt die zeiknat is en je met moeite gaat uittrekken.
Tenzij je ecto bent dan maakt het nie uit
Jupz G038 het 1e, altijd eerste klasse gevoetbald met de boys
Jupz G038 het 1e, altijd eerste klasse gevoetbald met de boys
Dan kun je nog beter je schoenen uitdoen als je niet wilt investeren in fatsoenlijke schoenen (overigens zijn Air Max niet goedkoper, maar die kun je natuurlijk ook in je vrije tijd dragen). Ik vind zonder schoenen squatten best chill, doe het ook op vakantie enzo als ik niet m'n PL-schoenen bij mij heb.Deed vorig jaar nog setjes van 4x220kg op me nek. Met mijn Airmax. Sleeves begon ik aan te doen na 160+
Ik train zelf in een dunne vest. Is ook makkelijk uit te doen na je training ipv een shirt die zeiknat is en je met moeite gaat uittrekken.
Tenzij je ecto bent dan maakt het nie uit
Mijn schoenen waren 80.Dan kun je nog beter je schoenen uitdoen als je niet wil investeren in fatsoenlijke schoenen (overigens zijn Air Max niet goedkoper, maar die kun je natuurlijk ook in je vrije tijd dragen). Ik vind zonder schoenen squatten best chill, doe het ook op vakantie enzo als ik niet m'n PL-schoenen bij mij heb.
Nope geen teenslippers en zeker geen haar. En altijd gewassen.
Een weekendje
De mooiste boom dat onze aardkloot rijk is.
je hebt een kindermaat gepakt ofzo omdat je geen herenschoenen kan betalen van je uitkering?
je hebt een kindermaat gepakt ofzo omdat je geen herenschoenen kan betalen van je uitkering?
je teen komt er zo uit