Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (11 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Dat is het treurige ervan. Ik doe vanaf nu gewoon jou en je.

    Probeer anders eens met mij/mij en jou/jouw.

    Mijn huis. Jouw huis.
    Mijn geld. Jouw geld.

    Huis van mij. Huis van jou.
    Geld van mij. Geld van jou.

    Het gaat om het bezittelijk voornaamwoord. Elke keer als er een bepaalde relatie is tussen een zelfstandig naamwoord en een persoon/ dier/ bedrijf/ personen onderling enzovoorts is het +w.

    Jouw tekening. Jouw mening.
    Mijn spelling. Jouw spelling.
    Mijn eten. Jouw eten.
    Mijn moeder. Jouw moeder.

    Spelling van mij. Spelling van jou.
    Eten van mij. Eten van jou.

    Je schrijft niet spelling van mijn (tenzij hier dus nog iets achter komt), eten van mijn, mij moeder, mij eten, mij geld. Maar mijn-jouw geld/ mijn-jouw moeder/ mijn-jouw eten.

    Kwestie van oefenen.
     
    Ja dat is mij al eens uitgelegd maar ik ben dom.
    Niemand is alleen maar dom, lelijk of gek. Leven gaat om balans. Je zal vast ergens heel slim in zijn. Spelling is niet makkelijk maar het is te leren.
    Gun jezelf fouten en probeer het te zien. Lezen kan doorgaans ook helpen. Als je maar vaak genoeg ziet hoe het zou moeten pik je het wellicht sneller op. Overigens niet het AD lezen dan want dan leer je dikwijls fouten.
     
    Niemand is alleen maar dom, lelijk of gek. Leven gaat om balans. Je zal vast ergens heel slim in zijn.
    Taal en rekenen ben ik gewoon niet goed in. En echt dom ben ik niet maar slim ook niet.
    Heb mijn VMBO wel afgemaakt:).
     
    Ja dat is mij al eens uitgelegd maar ik ben dom.

    He, doe niet zo lui ja! Je kunt het best leren! Wij geloven in je en steunen je immers dag in dag uit!

    Verander het anders voortaan in U en UW. Dan hoor je namelijk wanneer het fout is.

    als je wilt zeggen: jouw domme hond, dan wordt dat: uw domme hond | voor jou gaan de deuren open -> voor u gaan de deuren open.

    Dan weet je dat er wel of niet een w achter moet, omdat het anders achterlijk klinkt:D


    Maak ons trots thuggish. Zet een worddocumentje op je bureaublad met Roethof en deze info er in, en voordat je een berichtje typt even checken.
     
    Taal en rekenen ben ik gewoon niet goed in. En echt dom ben ik niet maar slim ook niet.
    Heb mijn VMBO wel afgemaakt:).
    Misschien ben je meer van de praktijk, creativiteit of is het lastig om focus te houden.
    Maar door jezelf te programmeren met ja slim ben ik toch niet en ik vind mijzelf dom - zeg je eigenlijk wat heeft het voor zin.
    Kunt ook denken weet je wat de aanpak die ik jaren heb gevolgd heeft mij tot hier gebracht ik probeer eens een andere aanpak. Kan je in ieder geval niet iets kosten. Dus enkel iets opleveren.
     
    Doe het anders met u en uw, dan moet het denk ik wel goed gaan.

    Ik zie dat HillR me net voor was.
     
    He, doe niet zo lui ja! Je kunt het best leren! Wij geloven in je en steunen je immers dag in dag uit!

    Verander het anders voortaan in U en UW. Dan hoor je namelijk wanneer het fout is.

    als je wilt zeggen: jouw domme hond, dan wordt dat: uw domme hond | voor jou gaan de deuren open -> voor u gaan de deuren open.

    Dan weet je dat er wel of niet een w achter moet, omdat het anders achterlijk klinkt:D


    Maak ons trots thuggish. Zet een worddocumentje op je bureaublad met Roethof en deze info er in, en voordat je een berichtje typt even checken.
    Dankjewel. Ik zit nooit op mijn pc te dbb en.
    Die u en uw tip kan wel is werken bedankt.
    Maar hou mijn hond erbuiten ja! :p
     
    Ben je niet gewoon dyslectisch?
     
    Dankjewel. Ik zit nooit op mijn pc te dbb en.
    Die u en uw tip kan wel is werken bedankt.
    Maar hou mijn hond erbuiten ja! :p

    Oh, ik dacht dat jij altijd op zolder zat achter je pc :windup: Ik kan zelf echt niet DBB'n op mijn telefoon, vind ik echt verschrikkelijk :P

    Ik kon even niks anders bedenken @ hond :roflol:
     
    Dan ken je ThaWasteland nog niet, die is namelijk alleen maar dom, lelijk en gek. :D
    Volgens mij heeft die o.a. wel gevoel voor compositie en licht in zijn foto's. Is hij een dierenliefhebber dus empathisch en heeft hij ook nog eens minder kans op een hartaanval. Dus dat is niet eens zo dom.
     
    Volgens mij heeft die o.a. wel gevoel voor compositie en licht in zijn foto's. Is hij een dierenliefhebber dus empathisch en heeft hij ook nog eens minder kans op een hartaanval. Dus dat is niet eens zo dom.
    Die kan ik in mijn zak steken. Dankje
     
    Volgens mij heeft die o.a. wel gevoel voor compositie en licht in zijn foto's. Is hij een dierenliefhebber dus empathisch en heeft hij ook nog eens minder kans op een hartaanval. Dus dat is niet eens zo dom.
    Is het weer dit moment van de maand? :bang:
     
    Back
    Naar boven