Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Mannen met leggings…

• Nee, dit is echt zoooooo 2019

Stemmen: 0 0,0%

• Totaal stemmers
    75

Users who are viewing this thread

BB_

💪
Elite Member
2x Challenge Winner
Foto Contest Winner
Lid geworden
25 sep 2016
Lengte
1m89
Massa
109kg
Telt hakkuh ook als stappen? Of is het alleen maar rondjes lopen.

LM

well mannered, bad behaved
Moderator
Elite Member
Lid geworden
8 mei 2013
ik doe mee :loopband:
bij mij valt ‘t eigenlijk altijd wel tegen op het feestje zelf, meer de weg er naartoe en terug naar huis dat ik dan stappen maak :roflol:
Heb mijn Fitbit om dus ben wel benieuwd. Gemiddeld maak ik er zo’n 20.000. Ben wel benieuwd naar de hartslag en aantal verbrande calorieën.

hoxyz

Colossal Veteran
Lid geworden
16 okt 2013
Ik ga vanavond voor een pr aantal stappen
ik doe mee :loopband:
bij mij valt ‘t eigenlijk altijd wel tegen op het feestje zelf, meer de weg er naartoe en terug naar huis dat ik dan stappen maak :roflol:
Vanavond Jaarbeurs maximaal stappen zetten met het eenrichtingsverkeer :emo: Retourtje wc is zes keer verkeerd lopen en 5000 stappen verder.

Zeenius

PeterBond.nl sponsored athlete
Elite Member
Lid geworden
21 mei 2014
Lengte
1m82
Massa
73kg
Heb mijn Fitbit om dus ben wel benieuwd. Gemiddeld maak ik er zo’n 20.000. Ben wel benieuwd naar de hartslag en aantal verbrande calorieën.
ja ik ook zoiets inderdaad, probeer het altijd te verbreken maar het lukt me toch nooit :roflol:
samen rondjes lopen dan maar? :heart:

Vanavond Jaarbeurs maximaal stappen zetten met het eenrichtingsverkeer :emo: Retourtje wc is zes keer verkeerd lopen en 5000 stappen verder.
ja dat denk ik ook altijd bij asot maar dat valt toch wel smerig tegen. alhoewel jij wel echt vies veel loopt altijd, dus ligt ook gewoon aan mij dat ik lui ben en liever alleen sta :o

• Love
Waarderingen: LM

BB_

💪
Elite Member
2x Challenge Winner
Foto Contest Winner
Lid geworden
25 sep 2016
Lengte
1m89
Massa
109kg
Hoe bereken je calorieën lopend?

BB_

💪
Elite Member
2x Challenge Winner
Foto Contest Winner
Lid geworden
25 sep 2016
Lengte
1m89
Massa
109kg
Fitbit berekent dat op basis van hartslag
Ja, oké, dat is dus een grove indicatie. Ik neem aan dat lengte, leeftijd, gewicht, geslacht etc. ook inputparameters zijn? Dan is het een redelijke indicatie.

BB_

💪
Elite Member
2x Challenge Winner
Foto Contest Winner
Lid geworden
25 sep 2016
Lengte
1m89
Massa
109kg

LM

well mannered, bad behaved
Moderator
Elite Member
Lid geworden
8 mei 2013
Ja, oké, dat is dus een grove indicatie. Ik neem aan dat lengte, leeftijd, gewicht, geslacht etc. ook inputparameters zijn? Dan is het een redelijke indicatie.
Ja die moet je in het account ingeven idd. Samen met je vetpercentage.

• Like
Waarderingen: BB_

Nootmuskaatje

True Natural Space Ranger
Elite Member
Lid geworden
14 jun 2015
Lengte
1m84
Massa
79kg
Vetpercentage
> 50%
Beter dan dat je alles er weer aanzuipt. Speed werkt goed om af te vallen, schijnt. Wel katabool lijkt mij.
2 dagen leven op een half sneetje brood met kaas en vervolgens een uur na een gram gesnoven te hebben in slaap vallen voor 18 uur leef. Ben die dag van bed gedonderd en kon nauwelijks op m'n benen staan. Sindsdien nooit meer gebruikt :o. Goed geshred wel, denk dat ik een kilo of 62 was in het ergste geval.

BB_

💪
Elite Member
2x Challenge Winner
Foto Contest Winner
Lid geworden
25 sep 2016
Lengte
1m89
Massa
109kg
2 dagen leven op een half sneetje brood met kaas en vervolgens een uur na een gram gesnoven te hebben in slaap vallen voor 18 uur leef. Ben die dag van bed gedonderd en kon nauwelijks op m'n benen staan. Sindsdien nooit meer gebruikt :o. Goed geshred wel, denk dat ik een kilo of 62 was in het ergste geval.
Toch een leuke ervaring. :P

Naar boven