XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

  • iemand in de klas die altijd gewoon de oefeningen overschreef van mij & z'n andere buren en nu snapt hij er niks van :rolleyes:
     
    en dit bericht:
    202e8307eb0985289bd7c7a669647e96.png
     
    Ja, dat krijg je ervan als je zelf regelmatig op een Pesi fles gaat zitten.
     
    1572365375666.png

    Mooi volk, die Amerikanen. Zelfs korting op je roids. :)
     
    inb4 ik heb hem anaal gepakt


    eigenlijk gewoon legday
    Ik wilde het netjes houden. Vroeg me ook af of het een hem of haar was, maar dat is dus duidelijk.
     
    Waar zie jij een webshop? :p En bovendien heeft 99% van DBB hier niets aan. Misschien is het wel een webshop voor babykleding.
    Misschien hoop jij als dealer zijnde dat mensen jou nu privé berichten sturen voor een link :duh::duh::duh::duh::duh::duh::duh::duh::duh:?
     
    Misschien hoop jij als dealer zijnde dat mensen jou nu privé berichten sturen voor een link :duh::duh::duh::duh::duh::duh::duh::duh::duh:?
    Nee, ik word al gek van die PB's, maar heb nooit iets doorverkocht met een winstoogmerk.
    Ik heb weleens PWO's doorverkocht, maar dan tegen dezelfde prijs als ik ervoor heb betaald.
    Als dealer zijnde?
    Contaminatie
     
    Post aangepast alvorens Sanca zijn banhamer bovenhaalt :D
     
    Laatst bewerkt:
    Blijf je voor je volgende kuur trouw aan dat merk of probeer je iets anders?
    Ik ga hier niet op in, want dat is denk ik niet helemaal conform regelgeving. Overigens heb ik hier al eens iets over gepost.
     
    Back
    Naar boven