Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #134.582
Ik had net toch een rare droom. Er was ėén of andere vrouw die een trein had gekaapt en er met die trein vandoor ging. Toen kwam ik aan boord en wist haar te overmeesteren en de trein tot stilstand te brengen, een heldendaad. Toen ik op haar zat, dacht ik, ik kan haar gelijk wel voor straf van achteren nemen. Wel in d'r kutje trouwens, anaal lijkt mij niets. Dus zo geschiedde. Vervolgens maakte ik het af in haar mond. Toen werd ik net op tijd half wakker en kwam ik klaar.

Nou, het was fijn dit met mijn vriendjes hier gedeeld te hebben. Ik ga weer verder slapen. Doei. :wave:

• #134.583
Ik had net toch een rare droom. Er was ėén of andere vrouw die een trein had gekaapt en er met die trein vandoor ging. Toen kwam ik aan boord en wist haar te overmeesteren en de trein tot stilstand te brengen, een heldendaad. Toen ik op haar zat, dacht ik, ik kan haar gelijk wel voor straf van achteren nemen. Wel in d'r kutje trouwens, anaal lijkt mij niets. Dus zo geschiedde. Vervolgens maakte ik het af in haar mond. Toen werd ik net op tijd half wakker en kwam ik klaar.

Nou, het was fijn dit met mijn vriendjes hier gedeeld te hebben. Ik ga weer verder slapen. Doei. :wave:
Is normaal, je piemeloris werkt weer.

• #134.584

Dromen over verkrachting...

Op hoeveel mg Tren zit je nu? :windup:

• #134.585

Toch wel fijn om te weten dat het onderhoud van de vliegmachines in goede handen is.

• #134.586
Je hoeft voor dat respect betuigen niet zo ver weg overigens.
Engeland, Frankrijk, Duitsland, Noorwegen, Zweden krijg je kortingen zonder dat je hierom vraagt.
In Scandinavië heb je gratis openbaar vervoer, althans dat was in de jaren 90 zo.
Waarom zou je korting (moeten) krijgen of gratis mogen reizen in het ov?

• #134.588

Ik denk dat er inderdaad geen ergere straf is dan door iemand met deze gedachtes genomen te worden.

• #134.589
Is niet ongewoon onder mannen èn vrouwen, misschien bij vrouwen nog meer. Niet als in wekelijks maar velen hebben toch wel minstens een keer een droom gehad die in die hoek van de taboesfeer zit.

• #134.590
Waarom zou je korting (moeten) krijgen of gratis mogen reizen in het ov?
Geen idee. In Luxemburg is (als ik mij niet vergis) het ov geheel gratis. Ik betwijfel of het echt echt gewenste effect heeft. Zelfs al zou het ov gratis zijn, zou ik nog steeds met de auto naar het werk gaan. Ik denk dat minder vertraging, geen overvolle treinen en een betere aansluiting mensen eerder beweegt het ov te gebruiken, maar de echte autorijder zal toch bij z'n auto blijven, file of niet.
Is niet ongewoon onder mannen èn vrouwen, misschien bij vrouwen nog meer. Niet als in wekelijks maar velen hebben toch wel minstens een keer een droom gehad die in die hoek van de taboesfeer zit.
Ik heb nog nooit een dergelijke droom gehad en droom ook redelijk weinig over seks. Onlangs hoorde ik eens iemand zeggen dat 't hem/haar best lekker leek eens een soort van verkracht te worden (meer als rollenspel), dus wellicht dat dat mijn droom heeft beïnvloed.

• #134.591
Geen idee. In Luxemburg is (als ik mij niet vergis) het ov geheel gratis. Ik betwijfel of het echt echt gewenste effect heeft. Zelfs al zou het ov gratis zijn, zou ik nog steeds met de auto naar het werk gaan. Ik denk dat minder vertraging, geen overvolle treinen en een betere aansluiting mensen eerder beweegt het ov te gebruiken, maar de echte autorijder zal toch bij z'n auto blijven, file of niet.

Ik heb nog nooit een dergelijke droom gehad en droom ook redelijk weinig over seks. Onlangs hoorde ik eens iemand zeggen dat 't hem/haar best lekker leek eens een soort van verkracht te worden (meer als rollenspel), dus wellicht dat dat mijn droom heeft beïnvloed.
Je ontmaagding heeft iets duivels in je hoofd getriggered

• #134.594
Verkrachting gaat voornamelijk om macht. Misschien voel je je de laatste weken enigszins machteloos heb je een gevoel van controleverlies of minder waardering (door een vrouw), hoeft niet hoor kan. Kan idd ook meespelen dat je dat iemand hebt horen zeggen. Is ook vrij gangbaar overigens. Hoe dan ook dit soort dromen kunnen ervoor zorgen dat je qua intimiteiten met een partner eens buiten de gebaande paden durft te treden.

• #134.596
Verkrachting gaat voornamelijk om macht. Misschien voel je je de laatste weken enigszins machteloos heb je een gevoel van controleverlies of minder waardering (door een vrouw), hoeft niet hoor kan. Kan idd ook meespelen dat je dat iemand hebt horen zeggen. Is ook vrij gangbaar overigens.
Vroeger had ik dat wel, nu juist niet.

Ik ben wel een redelijke control freak, maar in bed ben ik meer van het romantische dan de dominante uithangen. In dromen komen altijd allerlei zaken die ik ergens heb gehoord, gelezen, meegemaakt i.c.m. zaken en mensen die ik van vroeger ken op een frapante manier samen. Echt raar hoe je brein werkt.

• #134.597
Vroeger had ik dat wel, nu juist niet.

Ik ben wel een redelijke control freak, maar in bed ben ik meer van het romantische dan de dominante uithangen. In dromen komen altijd allerlei zaken die ik ergens heb gehoord, gelezen, meegemaakt i.c.m. zaken en mensen die ik van vroeger ken op een frapante manier samen. Echt raar hoe je brein werkt.
En dat gemiddeld 5 x per nacht.

• Like
Waarderingen: BB_
  • #134.599
Ik heb een vriend die psycholoog is en die zei inderdaad ook dat er redelijk wat vrouwen zijn met een dergelijke fantasie. Heeft te maken met overgave en daardoor bepaalde remmingen die je hebt (aangeleerd?) los te kunnen maken.

Een man die fantaseert over een soort wraak in de vorm van verkrachting klinkt voor mij wel redelijk disturbing.

• #134.600
Ik heb een vriend die psycholoog is en die zei inderdaad ook dat er redelijk wat vrouwen zijn met een dergelijke fantasie. Heeft te maken met overgave en daardoor bepaalde remmingen die je hebt (aangeleerd?) los te kunnen maken.

Een man die fantaseert over een soort wraak in de vorm van verkrachting klinkt voor mij wel redelijk disturbing.
Er is een groot verschil tussen dromen, denken en doen. In hetgeen beschreven is lijkt het er meer op dat Bert de absolute held is en daar horen extremen bij.
Iemand die een trein kaapt en voor enorm gevaar zorgt kan rekenen op wraakgevoelens, en bij een overmeestering die zorgt voor een machtspositie kan een verkrachting invulling geven aan deze wraak door vernedering. Wat denkt het addergebroed wel niet, een trein kapen waar Bert in zit. Wrong bet biatch. En nu niet spugen maar slikken!

Terug
Naar boven