MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #134.841
Heb zojuist eentje van de Italiaan op en dat steekt dr toch wel echt bovenuit
Ik ben zelf een deegliefhebber (donuts, brood, bakkerij-dingen, etc) en daarom vind ik eens in de zoveel tijd een NY pizza met dikke bodem lekker

De keren dat ik Dominos gegeten heb was het erg vet & dat heb ik bij NY pizza nog niet meegemaakt (muv de 4-kazen pizza die ik soms neem :P )
Ah, duidelijk, dus meer het American pizza-achtige (dikke bodem, veel deeg en saus) dan de dunne Italiaanse knapperige bodem. Ik ga denk ik dan toch voor dat laatste.
Thanks!

• #134.842
Ah, duidelijk, dus meer het American pizza-achtige (dikke bodem, veel deeg en saus) dan de dunne Italiaanse knapperige bodem. Ik ga denk ik dan toch voor dat laatste.
Thanks!

Ja :)
Tenminste, je kan ook kiezen voor italiaanse bodem alleen heb ik dat maar 1x per ongeluk gekregen en kan het me niet goed meer herinneren

• Like
Waarderingen: BB_
  • #134.843
Lekker getraind vandaag. Viel zwaar maar ging wel goed. Nu blij met mezelf. Bench ging echt erg goed, volgende keer wat zwaarder.

Er zat trouwens een gast echt ongegeneerd zijn neus leeg te vreten in de gym ( ik was wat later en het was rustig). Echt te smerig, gadverdamme.

• #134.844
  • #134.846
Voor wat jij aan Air Max hebt uitgegeven had je een hele dikke auto onder je reet kunnen hebben. :p
Maar zoals je zegt, hobby's mogen geld kosten.

Ik denk dat onze definities van dikke auto's verschillen, ik zou denk ik net een paar exclusieve velgen kunnen kopen voor onder de dikke auto :p

Die dikke auto komt er aan als ik het allemaal goed gelezen heb.

Duurt lang! :mad: Premium wachttijden :grumble:

• #134.847
Ik denk dat onze definities van dikke auto's verschillen, ik zou denk ik net een paar exclusieve velgen kunnen kopen voor onder de dikke auto :p

Wel leuk ook de voorpret, helft van het plezier...

Ben zelf ook aan het fantasyboek de nieuwe leaseback die ik volgend jaar mag uitkiezen.

misschien een tesla s, of zo’n elektrische Jaguar, anders een hybride xc60 oid.

leukleuk, voorpret.

• Love
Waarderingen: Vonk
  • #134.848
Voorpret van het uitzoeken etc., en daarna wellicht een paar maandjes wachten is zeker leuk! Maar 11+ maanden moeten wachten na definitieve bestelling stelt het geduld aardig op de proef. Helemaal als de huidige FR stoel in de Leon helemaal doorgezeten is door mijn zware lichaam :emo:

Maar goed, het is wat het is en sinds ik hem besteld heb, heb ik er pas 2 op de weg zien rijden. Dus ik ben niet de enige die er een eeuwigheid op moet wachten :engel:

• #134.849
:p

Laatst bewerkt:
  • #134.850
Lang weekend :D! Deze ochtend lekker naar de gym en de rest van de dag beetje chillen.

• #134.851
Ik heb het redelijk rustig vandaag op kantoor dus lekker veel tijd om op DBB te posten :)
Verder blij met de hoeveelheid calorieën die ik nu mag eten het is weer wennen :)

• #134.852
Eerste keer terug frontsquats en deadlift na lange lay-off en gebroken teen, fsq 5*50kg en dl 3*160kg ging goed. Beetje pijn aan de teen nu(vooral fsq doet geen deugd), maar ferme muscle memory gains en strength gains incoming. Ik had niet verwacht dat het zo goed ging gaan.
Weegschaal geeft wel nog 120kg aan maar duidelijk meer kracht, massa en droger sinds begin september(ik begon aan 126kg), en op naar de 110kg tegen nieuwjaar.

• #134.853
Voorpret van het uitzoeken etc., en daarna wellicht een paar maandjes wachten is zeker leuk! Maar 11+ maanden moeten wachten na definitieve bestelling stelt het geduld aardig op de proef. Helemaal als de huidige FR stoel in de Leon helemaal doorgezeten is door mijn zware lichaam :emo:

Maar goed, het is wat het is en sinds ik hem besteld heb, heb ik er pas 2 op de weg zien rijden. Dus ik ben niet de enige die er een eeuwigheid op moet wachten :engel:

Welke auto wacht je op?

• #134.855

Ik overdreef natuurlijk ook behoorlijk. Auto's zijn een dure hobby. Een collega heeft z'n eigen vliegtuig gebouwd. Da's helemaal extreem. :p

• #134.856
Wat bedoel je nu? :roflol: Er zijn daar 123 Nederlandse militairen omgekomen. Ben nu wel benieuwd waar je naar bent uitgezonden?
Het gaat om de inzet middels een schip. Misschien was ik daar niet duidelijk in.
In 1990 is er voor het eerst sinds de tweede Wereldoorlog een schip ingezet. Zo dan is het hiermee rechtgezet. :thumbs:

• #134.857
Het gaat om de inzet middels een schip. Misschien was ik daar niet duidelijk in.
In 1990 is er voor het eerst sinds de tweede Wereldoorlog een schip ingezet. Zo dan is het hiermee rechtgezet. :thumbs:
Een oplossing vond men in een bijdrage van de Koninklijke Marine en op 3 juli 1950 werd de torpedobootjager Hr.Ms. Evertsen naar de Koreaanse wateren gestuurd. De Evertsen was het eerste van in totaal zes Nederlandse marineschepen die aan het Koreaanse conflict zouden deelnemen in de periode 1950-1955.

• #134.858
:popcorn:

• #134.859
helemaal waar. Daar is later nog over nagepraat, vooral politiek.
De aankondiging toen wij aangesteld werden om te vertrekken was "De eerste militaire zee inzet na de tweede Wereldoorlog".
Ik neem dat als waarheid aan.

Maar i stand corrected. :bow2: Ik zal het ook niet meer verkondigen.

Terug
Naar boven