Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (2 bezoekers)

  • Topic starter Harfst
  • Startdatum
  • Reacties 175K
  • Weergaven 6M
  • Volgers 1.251

Bezoekers in dit topic

  • Essay voor 10 ects gehaald
    DM1nr90.gif
     
    Prachtig toestel. Wat wil je?precies horen. Of het de juiste keuze was uit de beschikbare kandidaten? Technisch gezien is het natuurlijk prima (maar de andere kandidaten voldeden ook), maar veel meer zaken spelen een belangrijke rol (politiek, Maintenance Valley etc.). Politiek gezien, hmmm; de verstandhouding met de VS zijn momenteel anders dan wat deze waren ten tijde van de keuze. Hier heeft Generaal b.d. Berlijn zich onlangs over uitgelaten (interessant):

    Wat vind jij?


    Goeie vergelijking ook. Dan kunnen we beter onze C-130 Hercules ombouwen naar AC-130 Gunships. :laugh:

    Aangezien jij de pizza expert ben (ik heb nog nooit NY Pizza op). Hoe is de smaak van NY Pizza t.o.v. de gemiddelde Italiaanse pizzeria? Heb altijd zo'n idee dat het net als Domino's fastfood is (doordrenkt in olie en met kaas, weinig weg hebben van een pizza), maar misschien is mijn verwachting incorrect en is het best prima. Ik ben bang dat het tegenvalt en daarom nog nooit geprobeerd.
    de f35 is in de huidge vorm van oorlogsvoering redelijk ideaal , Us navy heeft ze een tijd lang getest als sqaud leaders met een intel functie . het heeft geen zin om een dog fighter aan te kopen als je werk uit bombing en intel missies bestaat . :) PRACHT TOESTEL !!!
     
    • Like
    Waarderingen: BB_
    de f35 is in de huidge vorm van oorlogsvoering redelijk ideaal , Us navy heeft ze een tijd lang getest als sqaud leaders met een intel functie . het heeft geen zin om een dog fighter aan te kopen als je werk uit bombing en intel missies bestaat . :) PRACHT TOESTEL !!!
    En stealth.
     
    er zal hier en daar beslist wat poeder van nader bekeken worden met de neus , ook bij mij in het team . niet mijn plaats om dat wat aan te doen ( zolang het prive is )
    Goeie baas ben jij. ACE en ik zijn professioneel lijntjestrekker. Als je nog mensen zoekt.
     
    Back
    Naar boven