AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #134.923
Zo dan. Amateur 7 punts en 3 punts vetmeting gedaan met een huidplooimeter vandaag. Paar keer herhaald om te zien of ik veel afwijking zie. Uiteraard indicatief want zelf gedaan. Maarrrr wel 7,2% vet, dus zelfs als het niet klopt en zeg 2 tot hoger is, topresultaat. Ik zou me zelf op 10 inschatten, maar kan inderdaad buikspieren goed zien zitten, aderen op benen, armen en als je goed kijkt buik ook zichtbaar.

Tegelijk kom ik toch nog lichtjes aan. 99 kilo vers uit de gym vandaag. Het begint nog eens ergens op te lijken!

Yay!

• #134.924
Ik ben zeer tevreden over het beleid, goed werk.
O shit, nu heb ik het beleid hier besproken. Krijg ik een ban?
*'t is trouwens uitweiden, sorry deze kon ik niet laten..

• #134.926
  • #134.927
Wat is het stil hier, ligt iedereen nog op elkaar na de meet van gisteren ofzo?

Met dit kutweer was het al veel te druk in de gym, kan me niet voorstellen dat het hele forum nu bij schoonmoeders aan de koffie zit?

• #134.929
Heeft hij straf ja :roflol:

• #134.930
O shit, nu heb ik het beleid hier besproken. Krijg ik een ban?
Is dat een verzoek?

:trollfacex:

Hadden sommigen van jullie EricR maar meegemaakt. :roflol:
't is trouwens uitweiden, sorry deze kon ik niet laten..
Mijn excuses, 'k ben opgevoed door wolven.
Meine Königin... Dat ik dit van jou moet lezen!

1572799808826.png

• #134.932
De enige mod die toentertijd echt een paar stompen nodig had was ryu, wat een pisvlek was dat.

• #134.934
Wat claimde hij ook alweer? Een squat van 250 kg? :roflol:
Ja zoiets. Op 17 jarige leeftijd met een bw van -50. Ongetraind met dergelijke gewichten, liep gewoon het rek in en wist niet wat hem overkwam hij deed het gewoon! Dolfijnenknuffelaar.

• #134.936
ja is toch niet raar? ik zit ook bijna op de 250, scheelt maar 1 cijfertje en daar is maar het verschil tussen 1 en 2 in.

• #134.939
  • #134.940
:roflol: :roflol:
Die serieuze reacties eronder zijn nog grappiger dan de claim zelf.

Terug
Naar boven