Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #134.962
Op een dag...

1572808388971.png

...ban ik jou!

• #134.963
Geld en goederen gedoneerd aan een goed doel.
Nice. Welk goed doel als ik vragen mag (tenzij je dit privé vindt)? Ik doneer standaard (acceptgiro) aan diverse goede doelen, maar bij de meeste blijf ik toch het gevoel houden dat er veel te veel aan de strijkstok blijft hangen.
Zo dan. Amateur 7 punts en 3 punts vetmeting gedaan met een huidplooimeter vandaag. Paar keer herhaald om te zien of ik veel afwijking zie. Uiteraard indicatief want zelf gedaan. Maarrrr wel 7,2% vet, dus zelfs als het niet klopt en zeg 2 tot hoger is, topresultaat. Ik zou me zelf op 10 inschatten, maar kan inderdaad buikspieren goed zien zitten, aderen op benen, armen en als je goed kijkt buik ook zichtbaar.

Tegelijk kom ik toch nog lichtjes aan. 99 kilo vers uit de gym vandaag. Het begint nog eens ergens op te lijken!

Yay!
Dat is erg nice, 99 kg op 7% is strak man! :)
Met jou wil ik wel een ijsje eten... of beschuitje...
Voor jou maak ik wel een uitzondering en is glaasje wijn ook goed.

Bij F4F heb je wel meer kans een Fitchick aan de haak te slaan bertus
Nee, dan mag ik geen annabowlen meer gebruiken. Overigens waren hier mooie dames.
Maar Bert doet zijn koptelefoon niet af. Dus dan kan je nooit praten met iemand.
Haha. Ik een hardcore gym heb ik geen koptelefoon nodig, want is de muziek beter en wordt niet zo onzinnig geouwehoerd.

• #134.969
  • Like
Waarderingen: BB_
  • #134.970
Net m'n bramenwijn gebotteld. t*ring wat een lekker spul is dat zeg! En dat op de dag van bottelen, deze 5 liter gaan niet oud worden... Goed zuurtje er in, sterke hint van bramen op de afdronk. Mooie robijnrode kleur.. Ik moet grotere vaten hebben :o

• #134.972
Nice. Welk goed doel als ik vragen mag (tenzij je dit privé vindt)? Ik doneer standaard (acceptgiro) aan diverse goede doelen, maar bij de meeste blijf ik toch het gevoel houden dat er veel te veel aan de strijkstok blijft hangen.
Via azg dacht ik.

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: BB_
  • #134.975
Mn 19-jarige neefje heeft me 2 keer gesubmit in 10 minuten, ik was helemaal klaar na 2 minuten qua conditie. Ik heb hem wel eerst in enorm scheve kimura gehad. Ik weeg ook een kilo of 40 meer.

Geweldig omdat ik me gewoon terug warrior voelde.

• #134.978
Mn 19-jarige neefje heeft me 2 keer gesubmit in 10 minuten, ik was helemaal klaar na 2 minuten qua conditie. Ik heb hem wel eerst in enorm scheve kimura gehad. Ik weeg ook een kilo of 40 meer.

Geweldig omdat ik me gewoon terug warrior voelde.
Ik begrijp er niet heel van, maar de term 'kimura' doet mij vermoeden dat het over judo gaat?

Terug
Naar boven