- Waardering
- 23.782
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 110kg
- Vetpercentage
- 20%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Netjes, knap als dat lukt in deze markt
Ik heb geen vrienden. Scheelt veel tijd joh, wil je niet weten. Ik kan zelfs naar elke meet komen.He, ik heb er wel meer ja, of nee toch niet, dat zijn kennissen of aanhang van de vriendinnen van mijn vrouw.
Hoe bedoel je?
Ja.Ben ik de enige die zich stoort aan het feit dat sinds kort het woord beunhaas hier te pas en te onpas wordt gebruikt door mensen die blijkbaar niet weten wat het betekent.
Fijn dat jij voor iedereen kan spreken en het begrip 'retorische vraag' niet door hebt (ik had bewust geen vraagteken geplaatst).
Jij bent de definitie van een beunhaasBen ik de enige die zich stoort aan het feit dat sinds kort het woord beunhaas hier te pas en te onpas wordt gebruikt door mensen die blijkbaar niet weten wat het betekent.
Ben ik schuldig aan beunhaas.Ben ik de enige die zich stoort aan het feit dat sinds kort het woord beunhaas hier te pas en te onpas wordt gebruikt door mensen die blijkbaar niet weten wat het betekent.
En dit is waarom jij geen vrienden hebt.Fijn dat jij voor iedereen kan spreken en het begrip 'retorische vraag' niet door hebt (ik had bewust geen vraagteken geplaatst).
Waarom ben jij zo'n lul?
Je kan natuurlijk naast het verbeteren van gramaticale fouten ook het gebruik van woorden met een foutieve betekenis gaan adresesseren.Ben ik de enige die zich stoort aan het feit dat sinds kort het woord beunhaas hier te pas en te onpas wordt gebruikt door mensen die blijkbaar niet weten wat het betekent.
Jij doet aan beunhazerij.
Ik ben gekapt met die onzin.Je kan natuurlijk naast het verbeteren van gramaticale fouten ook het gebruik van woorden met een foutieve betekenis gaan adresesseren.
Aard van het beestje.
Haha
Die onzin hep je lang volgehouden
Klop, ik ben nogal eigenweis.

Gelukkigdt
Nauw doet je het erom.
Was perongelijk