Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
@Bosco55555 traint bij jou?Hier is er standaard gepensioneerde volk die rond 12:00 komt trainen tot een uur of 4. Nooit rustig hier.
het is alleen op dagen zoals donderdag en vrijdag rustig
Ahhhh oké

Klopt, @Vieze jij is ook 'gepensioneerd'(ander woord voor uitkeringstrekker in dit geval), althans soort van. Niemand wilt hem in dienst nemen, wat op zich best logisch is.
Uitkeringstrekker?
Wanneer wordt t bij me afgeleverd??Pakketje gemaakt ter radicalisering voor de orde der wijndebielen.
![]()

Deze gaan wel een beetje die richting uit denk ik.
Je had mijn adres toch?

Neen , je adres is me onbekend.Je had mijn adres toch?
Kan de kcal goed gebruiken en een lekkere wijn is nooit weg!![]()
Wil hem best sturenNeen , je adres is me onbekend.
Dan beter zoete wijn?
Lekker wat extra carbs ook!
)
Merlot is zo moeilijk, maar als die goed is dan meestal wel memorabel...Wil hem best sturen![]()
Ik hou niet van zoete wijnen... dan toch liever een stevige merlot oid.
Voor de extra wat nootjes en olijven erbij of wat plakjes serrano ham (helaas gaan kaas ivm lactose)
En anders wordt t toch een goede whiskey![]()
Ik sta open voor proberen. Dus bij aanraders... Proeverijtje organiseren?Merlot is zo moeilijk, maar als die goed is dan meestal wel memorabel...

De twee merlot wijnen die me echt bij gebleven zijn waren de Merlotinox 2016 van Ormiale.Ik sta open voor proberen. Dus bij aanraders... Proeverijtje organiseren?
Jij de wijn... neem ik de hapjes mee![]()
Niet verwacht van jou... Enkel bier hoort bij echte mannen
je vergeet dat echte mannen ook whiskey drinken.Niet verwacht van jou... Enkel bier hoort bij echte mannen