Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (18 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Iemand zei dus tegen een kennis van mij van:

    “ja er is zo’n jongen in de basic fit die sterk is maar hij schreeuwt wel veel”

    toen mijn kennis dat aan mij vertelde wist ik dat hij het over mij had
    was het te diep? :trollface:
     
    Blijft echt een klein kind. Moet bij mij op schoot zitten want hij moet aandacht krijgen en niet mijn neefjes en nichtjes :p.Bekijk bijlage 472077Bekijk bijlage 472078
    20191124_182540.jpg
     
    Kakelkipje werd vandaag tweede op de sterkste vrouw van nederland met als hoogtepunt toch wel een 205kg deadlift:cool:
    Als jullie ooit kinderen krijgen, dan is dat gewoon de nieuwste sterkste man/vrouw ter wereld. :roflol: Laat hem/haar dan wel een shoutout naar DBB doen.
     
    Eindelijk weer eens een shirt kunnen vinden dat niet stopt bij XXL :woot: Mooie fit, getailleerd en een klein beetje stretch :engel: Loop ik er tijdens de feestdagen een keer niet bij als pauper in zijn t-shirt :roflol:

    1574663714685.png
     
    Gister tweede sterkste vrouw van NL geworden en de nummer één van vorig jaar in een rechtstreeks duel op de medley verslagen. Ik heb zo genoten! Was eeeecht een mooie dag.

    Wow super sterk jij en ook nog sterker dan de nr 1 van vorig jaar, gefeliciteerd!
     
    Eindelijk weer eens een shirt kunnen vinden dat niet stopt bij XXL :woot: Mooie fit, getailleerd en een klein beetje stretch :engel: Loop ik er tijdens de feestdagen een keer niet bij als pauper in zijn t-shirt :roflol:

    Bekijk bijlage 472142
    Regan grimes loopt vaak in fathersons is misschien ook het bekijken waard.
     
    Back
    Naar boven