AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Bezoekers in dit topic

Regan grimes loopt vaak in fathersons is misschien ook het bekijken waard.

Een 3XL zou daar ook wel van moeten passen idd! Hebben best mooie shirts en zeer betaalbaar, ga ik eens proberen! Thanks voor de tip :heart:
 
Aan jezelf?

giphy.gif
Haha ja dat zou in mijn geval ook kunnen :roflol:
Maar nee.. heb ze, via via, naar een gezin met 4 dochters gebracht dat het moeilijk heeft. Was aan het opruimen gisteren en vond dat ik wel wat kwijt kon.
 
Haha ja dat zou in mijn geval ook kunnen :roflol:
Maar nee.. heb ze, via via, naar een gezin met 4 dochters gebracht dat het moeilijk heeft. Was aan het opruimen gisteren en vond dat ik wel wat kwijt kon.
Mooi gebaar, LM ! Het gezin is jou vast heel dankbaar.
 
  • Like
Waarderingen: LM
Je keek in de spiegel dus. :D ...mooi hoor wat een prestatie! je sluit het jaar goed af :2e:
Whaha. Ja ben zo blij! Die 205 deadlift ook, niet gedacht dat ik dat nu al zou tillen haha. Zag er niet uit maar wat geeft dat, soms kan en mag het. Nu hard werken aan zwakke punten en volgend jaar die titel veroveren.
 
Whaha. Ja ben zo blij! Die 205 deadlift ook, niet gedacht dat ik dat nu al zou tillen haha. Zag er niet uit maar wat geeft dat, soms kan en mag het. Nu hard werken aan zwakke punten en volgend jaar die titel veroveren.
Lijkt me een prima plan...wat is je streef om de titel te pakken?
 
Ligt er maar net aan wat de onderdelen in de kwalificatie en de finale zijn haha. Sowieso wil ik werken aan mijn loglift en stones zonder tacky. Laatste kan ik wel goed maar ging nu te gehaast. Geen podiumplek om verloren overigens. En gripkracht verder versterken. Niet dat die zwak is, in tegendeel, maar kan nóg sterker.
 
Gister tweede sterkste vrouw van NL geworden en de nummer één van vorig jaar in een rechtstreeks duel op de medley verslagen. Ik heb zo genoten! Was eeeecht een mooie dag.
Gefeliciteerd! Wens je bij de volgende editie de eerste plaats toe.
 
Eindelijk weer eens een shirt kunnen vinden dat niet stopt bij XXL :woot: Mooie fit, getailleerd en een klein beetje stretch :engel: Loop ik er tijdens de feestdagen een keer niet bij als pauper in zijn t-shirt :roflol:

Bekijk bijlage 472142
dit mooie shirt , een tshirt of een rib aan kleermakers kosten :P mooie score
 
Gymshark black friday is online. 6 dingen gekocht voor zo'n 100 euro
 
Back
Naar boven