- Waardering
- 35.310
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
welk model Real Doll is dat?
1 van de meest slechte foto's die ik kon vinden overigens.. Ze staat ook wel normaal op foto's, maar dit schijnt een hele recente te zijn waarin al gerept wordt dat ze de weg kwijt is geraakt. Geen wonder dat ze bachelorette isTerwijl het best een appetijtelijke vrouw was om te zien..
![]()
Hier zou ik @HillR haar voorstel van een kots-knopje goed kunnen gebruiken...
hierop is vele malen knapper. Spijtig dat er zo is aan gewerkt1 van de meest slechte foto's die ik kon vinden overigens.. Ze staat ook wel normaal op foto's, maar dit schijnt een hele recente te zijn waarin al gerept wordt dat ze de weg kwijt is geraakt. Geen wonder dat ze bachelorette isTerwijl het best een appetijtelijke vrouw was om te zien..
![]()
In GTST was ze nog wel leuk.Ik ken haar vooral van Spangas, één of andere kinderserie, waardoor ik het verschrikkelijk vind dat ze zo sexy doet
Maar dat heb ik ook met kinderen uit mijn dorp die +- 10 jaar jonger zijn en nu rokjes en make up dragen enzo.. DOE NORMAAL KIND!!!!

Dat zoiets waardeloos als GTST überhaupt nog bestaat![]()
Dat zoiets waardeloos als GTST überhaupt nog bestaat![]()
.
.De moeder van Wanna,nu snap ik eindelijk al die grappen.Is dit een echte vrouw of zo een sexdoll? Lijkt gewoon niet echt :')
Congrats!
GTST komt tijdens het linke NOS journaal, dus mocht ik vroeger gelukkig nooit kijken.
jij hebt echt wat gemist@Galen Zo kan het ook.Op tijd van de wc af en niet de dhl bezorger gemist.
Dus zo noem je een gym waar "oudjes" trainen