XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (7 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • 1 van de meest slechte foto's die ik kon vinden overigens.. Ze staat ook wel normaal op foto's, maar dit schijnt een hele recente te zijn waarin al gerept wordt dat ze de weg kwijt is geraakt. Geen wonder dat ze bachelorette is :rolleyes: Terwijl het best een appetijtelijke vrouw was om te zien..

    1576144439677.png
     
    welk model Real Doll is dat?

    1 van de meest slechte foto's die ik kon vinden overigens.. Ze staat ook wel normaal op foto's, maar dit schijnt een hele recente te zijn waarin al gerept wordt dat ze de weg kwijt is geraakt. Geen wonder dat ze bachelorette is :rolleyes: Terwijl het best een appetijtelijke vrouw was om te zien..

    Bekijk bijlage 473679

    Jammer dat ze zo aan zich heeft laten klussen. was een mooie vrouw zo te zien.
     
    Ik ken haar vooral van Spangas, één of andere kinderserie, waardoor ik het verschrikkelijk vind dat ze zo sexy doet :roflol:

    Maar dat heb ik ook met kinderen uit mijn dorp die +- 10 jaar jonger zijn en nu rokjes en make up dragen enzo.. DOE NORMAAL KIND!!!!
     
    1 van de meest slechte foto's die ik kon vinden overigens.. Ze staat ook wel normaal op foto's, maar dit schijnt een hele recente te zijn waarin al gerept wordt dat ze de weg kwijt is geraakt. Geen wonder dat ze bachelorette is :rolleyes: Terwijl het best een appetijtelijke vrouw was om te zien..

    Bekijk bijlage 473679
    hierop is vele malen knapper. Spijtig dat er zo is aan gewerkt
     
    Ik ken haar vooral van Spangas, één of andere kinderserie, waardoor ik het verschrikkelijk vind dat ze zo sexy doet :roflol:

    Maar dat heb ik ook met kinderen uit mijn dorp die +- 10 jaar jonger zijn en nu rokjes en make up dragen enzo.. DOE NORMAAL KIND!!!!
    In GTST was ze nog wel leuk.
     
    GTST komt tijdens het linke NOS journaal, dus mocht ik vroeger gelukkig nooit kijken.
     
    Woop woop, powertower is binnen welke ik besteld had!

    Nu nog in elkaar draaien......
     
    Back
    Naar boven