Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (6 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • 1 van de meest slechte foto's die ik kon vinden overigens.. Ze staat ook wel normaal op foto's, maar dit schijnt een hele recente te zijn waarin al gerept wordt dat ze de weg kwijt is geraakt. Geen wonder dat ze bachelorette is :rolleyes: Terwijl het best een appetijtelijke vrouw was om te zien..

    Bekijk bijlage 473679
    Haar lippen zijn een over de top ja, maar vind het voor de rest reuze meevallen. die haat op haar is vooral van onzekere vrouwen.

    Zeg nou eens eerlijk Vonk, je krijgt de kans Gaby uit te scheuren wat doe je dan?
     
    • Haha
    Waarderingen: LM
    Op tijd van de wc af en niet de dhl bezorger gemist.
    hier ook PostNL gewoon op tijd vandaag. Wauw.

    1EDCEC7F-7FA5-4548-BA9F-DF7F8F869AEF.jpeg

    Flesje Kanonkop Black Label op tijd voor kerst IRONic Pumper
     
    Haar lippen zijn een over de top ja, maar vind het voor de rest reuze meevallen. die haat op haar is vooral van onzekere vrouwen.

    Zeg nou eens eerlijk Vonk, je krijgt de kans Gaby uit te scheuren wat doe je dan?

    Oude Gaby zeer zeker, maar de nieuwe Gaby is niets anders dan een dertien in dozijn creatie geworden van haar eigen (en dat van de chirurg) fantasie. Ik vind vooral de imperfectie de perfectie bij de meeste vrouwen iets afmaken. Zo gemaakt doet het gewoon niet voor mij, tenzij we het over tieten hebben :eyebrow: Maar zij heeft twee van die lullige B flapjes :dunno:
     
    Haar lippen zijn een over de top ja, maar vind het voor de rest reuze meevallen. die haat op haar is vooral van onzekere vrouwen.

    Zeg nou eens eerlijk Vonk, je krijgt de kans Gaby uit te scheuren wat doe je dan?

    HAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAH
     
    :roflol: :roflol:

    Hij bedoelde JULLIE
     
    Gisteren ook pakketje bezorgd, wel verlaat, meestal komt hij rond 13.30 en nu dus om 17.00, wat bleek de bedrijfsauto was verkeerd geladen, de chauffeur was extra terug gereden en had daarna om 17.00 dus nog 47 adressen te gaan :eek:

    Wat een service....zo kan het ook!! :)
     
    Gisteren ook pakketje bezorgd, wel verlaat, meestal komt hij rond 13.30 en nu dus om 17.00, wat bleek de bedrijfsauto was verkeerd geladen, de chauffeur was extra terug gereden en had daarna om 17.00 dus nog 47 adressen te gaan :eek:

    Wat een service....zo kan het ook!! :)

    Ze worden vaak per pakje betaald, was wellicht de moeite waard :p
     
    Oude Gaby zeer zeker, maar de nieuwe Gaby is niets anders dan een dertien in dozijn creatie geworden van haar eigen (en dat van de chirurg) fantasie. Ik vind vooral de imperfectie de perfectie bij de meeste vrouwen iets afmaken. Zo gemaakt doet het gewoon niet voor mij, tenzij we het over tieten hebben :eyebrow: Maar zij heeft twee van die lullige B flapjes :dunno:
    Goh wat liegen jij

    Ik zie trouwens niet echt wat er op die lippen na nog zo nep aan haar is. Er zullen vast fillers in zitten maar vind dit niet echt opvallend en dat doet half NL tegenwoordig
     
    Gisteren ook pakketje bezorgd, wel verlaat, meestal komt hij rond 13.30 en nu dus om 17.00, wat bleek de bedrijfsauto was verkeerd geladen, de chauffeur was extra terug gereden en had daarna om 17.00 dus nog 47 adressen te gaan :eek:

    Wat een service....zo kan het ook!! :)

    Heb ik een keer gehad in Engeland, hadden ze de trailer verkeerd om geladen. Mocht gelukkig bij mijn eerste klant alles lossen en in de juiste volgorde terug zetten.
    Nieuwe collega had niet begrepen dat het laatste adres op de lijst als eerste geladen moest worden.....
     
    Back
    Naar boven