ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.639
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Zit daar een sekspop van vlees in?Lang gewacht, stil gezwegen, niet verwacht, toch gekregen.
![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zit daar een sekspop van vlees in?Lang gewacht, stil gezwegen, niet verwacht, toch gekregen.
![]()
Maakt het leven een stuk minder cut
En bewust gekozen he. Airfryer =gezond zalm vis =gezond
kip kerrie kip =gezondTer info: je volledige naam, adres en postcode staat erop. Weet niet of je wilt dat iedereen dat weetLang gewacht, stil gezwegen, niet verwacht, toch gekregen.
![]()

Doet Bert express Bert is alleen en heeft geen vrienden.Ter info: je volledige naam, adres en postcode staat erop. Weet niet of je wilt dat iedereen dat weet
Wel een flinke lading voer zeg!
Er is maar 1 BosTer info: je volledige naam, adres en postcode staat erop. Weet niet of je wilt dat iedereen dat weet
Ik ben gewoon dik van mezelf.Ben je vader geworden?...zie je vaak op een geboortekaartje
Weet ik, alle donaties zijn welkom.Ter info: je volledige naam, adres en postcode staat erop. Weet niet of je wilt dat iedereen dat weet
Mogen wij te inhoud ook zien?Lang gewacht, stil gezwegen, niet verwacht, toch gekregen.
![]()
Ben jij dan ook zo iemand die er dan friet en kroketten in bakt en dan zegt: ja het is gezond want minder vet?En bewust gekozen he. Airfryer =gezond zalm vis =gezondkip kerrie kip =gezond
Ik eet wel altijd snickers want die heeft nootjes en nootjes zijn gezondBen jij dan ook zo iemand die er dan friet en kroketten in bakt en dan zegt: ja het is gezond want minder vet?
Lang gewacht, stil gezwegen, niet verwacht, toch gekregen.
er zijn genoeg grootverdieners op het forum dus een zak sos erbij kan er wel vanaf hoor.Nu we Bert zijn adres hebben kunnen we er als dbb toch wel een paar schaars gekleden dames langs sturen? Wie doet er mee? #CrowdFunding
Even serieus ik heb hem nog maar net lolBen jij dan ook zo iemand die er dan friet en kroketten in bakt en dan zegt: ja het is gezond want minder vet?
Fixed
Ik.
Had vandaag écht géén zin in de training, had net een halve zak marshmellows op, dus ook nog eens sugarhigh, superloom. Was stijf, kreeg aanvankelijk zelfs geeneens de barbel omhoog bij militairy press toch ff doorgepakt en het uurtje daarna toch weer nieuwe PRs neergezet.