XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #136.821
Had vandaag écht géén zin in de training, had net een halve zak marshmellows op, dus ook nog eens sugarhigh, superloom. Was stijf, kreeg aanvankelijk zelfs geeneens de barbel omhoog bij militairy press toch ff doorgepakt en het uurtje daarna toch weer nieuwe PRs neergezet.
ga je nog een keertje loggen? of heb ik die gemist, congratz nice PR's

• #136.828
Nvm.

Laatst bewerkt:
  • #136.829
Zit dwdd te kijken. Een gast roemt Jerry King Luther Afriyie. Omdat hij veel ogen heeft geopend, blinde vlekken o.i.d.
Partner vraagt wie is dat. Ik mompel iets over een van de aanjagers achter zwarte piet gebeuren. Oh dan heeft hij geluk dat hij geen persona non grata is geworden. Ik zeg dat hangt af welke groep je aan het woord laat, maar het is vvmu.

Ze doelde op de regering, of die soms geen macht heeft om iemand, buitenlander, het land uit te zetten vanwege persona non grata. In haar geboorteland komt dat voor. Als iemand zich negatief uitlaat over cultuur in dat land kan je persona non grata worden verklaard en kom je er niet meer in.

Duterte! Weer wat geleerd.
Bizar. Zowel het gelijkstellen van afriye met king als persona non grata.

• #136.833
Godver bijna dezelfde naam. Eng.

• #136.836
Ik keer er tot een jaar of 4 geleden ook regelmatig naar. Dit jaar heb ik misschien 2 keer eens tukje gezien. Het is net GTST, verslavend, inhoudloos en je kan maanden of jaren aan afleveringen overslaan en toch zit je er gelijk weer in.

• #136.837
Zit dwdd te kijken. Een gast roemt Jerry King Luther Afriyie. Omdat hij veel ogen heeft geopend, blinde vlekken o.i.d.
Partner vraagt wie is dat. Ik mompel iets over een van de aanjagers achter zwarte piet gebeuren. Oh dan heeft hij geluk dat hij geen persona non grata is geworden. Ik zeg dat hangt af welke groep je aan het woord laat, maar het is vvmu.

Ze doelde op de regering, of die soms geen macht heeft om iemand, buitenlander, het land uit te zetten vanwege persona non grata. In haar geboorteland komt dat voor. Als iemand zich negatief uitlaat over cultuur in dat land kan je persona non grata worden verklaard en kom je er niet meer in.

Duterte! Weer wat geleerd.

nvm

Laatst bewerkt:
  • #136.838
Nvm.

Laatst bewerkt:
  • #136.839
Ik keer er tot een jaar of 4 geleden ook regelmatig naar. Dit jaar heb ik misschien 2 keer eens tukje gezien. Het is net GTST, verslavend, inhoudloos en je kan maanden of jaren aan afleveringen overslaan en toch zit je er gelijk weer in.
Moet het Matthijs nageven, hij steekt wel boven de meeste van zijn collega's uit. Zie ik nu pas na jaren niet of nauwelijks gekeken te hebben. Pauw idem.

• #136.840
Zij steken boven collega's uit wat betreft programmamakers/presentatoren voor de massa, maar echt goede kritische interviewers/journalisten zijn het niet (meer).

Terug
Naar boven