XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Mannen met leggings…

• Nee, dit is echt zoooooo 2019

Stemmen: 0 0,0%

• Totaal stemmers
    76

Users who are viewing this thread

Sparks79

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
19 mei 2019
Lengte
1m94
Massa
103kg
Vetpercentage
12%
Nee. Wordt ook niet geadviseerd. Winnaars van grote bedragen moeten eerst leren te bevatten wat en hoeveel ze gewonnen hebben. Daar is ook begeleiding voor.

Ik zou best een paar leuke reizen weten te maken, ik heb een paar lange-afstand wandeltochten die ik nog wil maken, paar wrakduiken die ik zou willen maken (en nog wat extra cursussen voor de juiste diepte), paar restaurants die ik zoud willen bezoeken... Maar ik vermoed dat ik dan toch een eigen zaakje zou beginnen in een of ander.... sportschooltje, er valt niet heel veel meer in te verdienen, maar winst maken hoeft toch niet meer....

BB_

💪
Elite Member
2x Challenge Winner
Foto Contest Winner
Lid geworden
25 sep 2016
Lengte
1m89
Massa
109kg
Ik zou 20 jaar van mijn leven geven voor 3k per maand.
En waar moet dat geld dan vandaan komen. Ik begrijp niets van mensen die het lekker lijkt geld binnen te harken zonder er wat voor te doen. Bedenk je dat anderen, hard werkenden , daarvoor opdraaien; doorgaans niet de rijksten die het wel kunnen missen.

BB_

💪
Elite Member
2x Challenge Winner
Foto Contest Winner
Lid geworden
25 sep 2016
Lengte
1m89
Massa
109kg
Bij een miljoen of 8 is dat alleen al aan vermogensheffing richting de 400k.
Dat klopt. Maar dat vermogen is wel opgebouwd, hopelijk met werk. Natuurlijk is het niet eerlijk verdeeld, maar een uitkering is m.i. niet bedoeld voor mensen die lui zijn en ik heb het ook niet zo op mensen die leven op de zak van hun rijke ouders .

ACE

Freaky Bodybuilder
Elite Member
Lid geworden
26 aug 2018
Hoe oud ben je? En nooit meer werken, hoeveel zou je dan elke maand willen besteden tot aan je 80-85e?
22, geen flauw idee wat ik dan zou willen besteden maandelijks. Gemiddeld 25k maandelijks lijkt me n mooi bedrag.

Peter R.

Onder Koffer
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
16 mei 2006
22, geen flauw idee wat ik dan zou willen besteden maandelijks. Gemiddeld 25k maandelijks lijkt me n mooi bedrag.
Dan heb je in NL al gauw 25-30 miljoen nodig. Als je 80+ wordt. Bij 5k is dat grofweg 6 miljoen.

Naar boven