MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Mannen met leggings…

• Nee, dit is echt zoooooo 2019

Stemmen: 0 0,0%

• Totaal stemmers
    76

Users who are viewing this thread

dreamy1

Ripped Bodybuilder
Lid geworden
1 sep 2015
Lengte
1m75
Na de kerstvakantie moeten wij 2x per week klassikaal naar de sportschool en ik mag zelfstandig trainen met mijn eigen programma. Vanwege de kou gaan we niet meer sochtendsvroeg buiten op het voetbalveld gymmen. Scheelt me weer savonds trainen want normaal gesproken heb ik tussen
08:30 - 10:15 gym of 16:00 - 17:15

Vonk

Prof. dr.
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
3 okt 2008
Lengte
1m85
Massa
108kg
Vetpercentage
10%
Goed voor elkaar :thumbs:

BB_

💪
Elite Member
2x Challenge Winner
Foto Contest Winner
Lid geworden
25 sep 2016
Lengte
1m89
Massa
109kg
Hier ook laatste weekje en dan vrij t/m 2e Kerstdag. Wel aan toe. Werk gaat wel lekker though. Vandaag nog complimenten van de baas gehad en krijg meer bevoegdheden. :cool:

LM

well mannered, bad behaved
Moderator
Elite Member
Lid geworden
8 mei 2013
Hier ook laatste weekje en dan vrij t/m 2e Kerstdag. Wel aan toe. Werk gaat wel lekker though. Vandaag nog complimenten van de baas gehad en krijg meer bevoegdheden. :cool:
Lekker, Bert.
Hier precies hetzelfde. Vandaag goed eindejaarsgesprek gehad, morgen laatste dag werk & kerst borrel en dan vrij tot 6 januari.

Sanca Saxon

Resurrected
Super Mod
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
9 mei 2006
Lengte
1m78
Massa
106kg
Vetpercentage
1%
Ik moet nog t/m donderdag op eieren lopen en proberen me niet meer te kwetsen voor het verlof (is onderhands haast traditie).

BB_

💪
Elite Member
2x Challenge Winner
Foto Contest Winner
Lid geworden
25 sep 2016
Lengte
1m89
Massa
109kg
Lekker, Bert.
Hier precies hetzelfde. Vandaag goed eindejaarsgesprek gehad, morgen laatste dag werk & kerst borrel en dan vrij tot 6 januari.
Mooi.:)
Ik heb overigens maar 2 dagen vrij genomen + de kerstdagen automatisch vrij. Veel plezier in de Unite me States.

• Like
Waarderingen: LM

LM

well mannered, bad behaved
Moderator
Elite Member
Lid geworden
8 mei 2013
Ik vind dat dus zo leuk om te kijken. Heerlijk truttig. En ook knap, patisserie is echt lastig.
Ja echt hè! Denk er elk jaar over na om me aan te melden.. maar toch maar niet.
Vind André ook grappig. Veel leuker dan die seniele Martine Bijl.

Sparks79

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
19 mei 2019
Lengte
1m94
Massa
103kg
Vetpercentage
12%
Ja echt hè! Denk er elk jaar over na om me aan te melden.. maar toch maar niet.
Vind André ook grappig. Veel leuker dan die seniele Martine Bijl.
Ja, heerlijk suf.

Zou me nooit aanmelden. K ben niet gemaakt voorpatisserie, te slordig/te veel oo gevoel. Kan wel aardig koken en ik snap wel ongeveer hoe het werkt. Vind het heel
Knap om te zien wat amateurs in dat programma laten zien.

Ooit wel eens bijna opgegeven voor MasterChef oid. Maar denk dat ik daar niet perse goed genoeg voor ben. Je moet daar onder tijdsdruk snel iets in elkaar flansen, dat vind ik niets. Houd koken maar als hobby.

Ben jij van het bakken en chocolade enzo? Ik vond werken met chocolade wel altijd geweldig. Heel ambachtelijk gevoel. Lekker met die paletmessen op dat marmer. Heerlijk.

Naar boven